De gebruiksvriendelijkste ondertekenoplossing van de Benelux

Sluit je ook aan bij de meer dan 1000 bedrijven die met Stiply werken!

 

Stiply_digitale_handtekening_Trustpilot_reviews

    Meer weten over Stiply?

    Bekijk gratis ons webinar over digitaal ondertekenen en Stiply!

    Bekijk het on demand webinar

      Bereken wat je kan besparen met digitaal ondertekenen

      Benieuwd wat je kunt besparen aan tijd en geld met het digitaliseren van jouw ondertekenproces? Bereken dit met onze besparingscalculator.

      Calculator digitaal ondertekenen

      Benieuwd wat jij kunt besparen met de digitale handtekening?

      Met behulp van onze besparingscalculator heb jij snel in beeld wat je aan tijd en geld kunt besparen door te starten met digitaal ondertekenen

      We nemen alle aspecten die bij het ondertekenproces van belang zijn mee in de berekening van jouw tijd- en geldbesparing. Zo kost het jou maar 6 minuten om digitaal documenten te ondertekenen met Stiply. Ook wordt er in de berekening van de geldbesparing rekening gehouden met inkt- en verzendkosten. 

      Stiply_digitaal_ondertekenen_via_telefoon_HR_sector_LR

      Besparingscalculator

       
       

      De meest gebruiksvriendelijke ondertekenenoplossing van de BENELUX

      Een ondertekenoplossing die eenvoudig te gebruiken is, maakt het werk niet alleen efficiënter maar ook leuker. Bij Stiply krijg je een oplossing die digitaal ondertekenen zonder aanvullende uitleg mogelijk maakt.

      Zijn er toch vragen over de digitale handtekening, rechtsgeldigheid of andere zaken? Onze in-house Nederlandse support afdeling staat klaar om je te helpen. Contact opnemen kan telefonisch, via mail of onze support knop in de applicatie. Onze medewerkers staan je in het Nederlands of Engels graag te woord.

      Download de Stiply hand-out

      digitaal ondertekenen met Stiply

      Stiply Privacy_by_design veiligheid digitaal ondertekenen

      Veilig en vertrouwd digitaal ondertekenen

      Stiply gaat vertrouwelijk om met persoonsgegevens en de veiligheid van het ondertekenplatform. Wij hanteren het Privacy-by-design and by-default principe. Dat wil zeggen dat wij data zo kort mogelijk in bezit willen hebben. Het opslaan van documenten in onze applicatie is niet mogelijk. Ook worden documenten in de meeste gevallen na 3 dagen verwijderd, nadat een document is ondertekend. 

      Ook maakt het gebruik van een versleuteld cloud platform dat jouw gegevens veilig zijn. Dat maakt het dat enkel gebruikers bij de ondertekenverzoeken en digitale handtekeningen kunnen. Deze goed beveiligde omgeving wordt beheerd door een ISO 9001, ISO 27001 en ISO 27017 gecertificeerd cloud team.

      Lees meer over veiligheid

      Vertrouwd door meer dan 1000 organisaties in de BENELUX

      Met meer dan 1000 klanten in de Benelux en duizenden gebruikers is digitaal ondertekenen via Stiply in vrijwel in iedere branch vertegenwoordigd.

       

      Lees klantverhalen

      Volledig in te richten als verlengstuk van jouw organisatie

      Met Stiply kan je een 360 graden klantbeleving realiseren. Voeg een eigen logo en kleuren toe aan een ondertekenverzoek. Verstuur de mails vanuit het eigen domein en laat medewerkers en ondertekenaars werken binnen je eigen bedrijfsportal.

      Wil je een eigen successcherm? Ook dat is mogelijk. En om de customer journey compleet te maken, is het zelfs mogelijk om een gepersonaliseerde succespagina te tonen. Daarin kan je elementen uit de journey tonen voor een complete klantervaring.

      Een volledig gepersonaliseerde omgeving en ervaring verbetert het ondertekensucces!

      Stiply digitaal ondertekenen eigen huistijl