2 minuten lezen

Ondertekenverzoeken gepersonaliseerd vanuit je eigen domein

Featured Image

Het laten ondertekenen van documenten en contracten is vaak een belangrijk en soms spannend moment. Het is een vorm van wederzijds vertrouwen dat door middel van een document concreet op schrift komt te staan. Je wilt in dit proces het liefst zo min mogelijk afleidende factoren en daar hebben we iets moois voor ontwikkeld.

Tegenwoordig verlopen processen vrijwel volledig digitaal, zo ook het digitaal aanvaarden van een contract. Digitaal ondertekenen is niet meer weg te denken uit hedendaagse bedrijfsprocessen op afdelingen zoals HR, sales, administratie en noem zo maar verder. 

NIEUW: Mailen vanuit een eigen domein

Om het ondertekenproces zo doelgericht mogelijk te maken, heeft Stiply een aanvullende service ontwikkeld. Naast het toepassen van je eigen huisstijl en logo, is het ook mogelijk om vanuit een eigen domein te mailen. Zo wordt Stiply een verlengstuk dat op dezelfde manier en uit dezelfde naam communiceert als interne systemen.

Een voorbeeld van mailen in de standaard situatie:

Stiply mailen standaard domein

Een voorbeeld van mailen uit eigen domein

Stiply_mailen_eigen_domein_NIEUW_LR

 

Hoe activeer je mailen uit eigen domeinnaam?

Dat is heel simpel. Stuur een mailtje naar support@stiply.nl en vermeld hierin de domeinnaam waar vanuit je wenst te mailen. Vaak is het binnen een paar werkdagen al actief.

 

Wat kost deze functionaliteit?

De kosten voor deze aanvullende functionaliteit kan je vinden op onze prijzenpagina.

 

Hoe werkt het?

  1. Na akkoord starten we de activatie voor mailen uit eigen domeinnaam. Hiervoor wordt een aparte inrichting gemaakt op een speciale Europese mailserver.
  2. Je ontvangt van onze development afdeling een mailtje met input. Deze input dient in de DNS van je eigen domein te worden opgenomen.
  3. Wanneer dit is uitgevoerd ontvangen we graag een seintje zodat we de activatie kunnen afronden. Daarna kan er gebruik worden gemaakt van de functionaliteit.

Het bovenstaande proces kan je eenvoudig zelf wanneer je toegang hebt tot de DNS instellingen van het domein. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan een IT-afdeling of leverancier je hier eenvoudig mee helpen. 

Wat zijn de voordelen van mailen uit eigen domeinnaam

  1. De mail sluit beter aan bij de beleving van de ontvanger.
  2. Er is herkenbaarheid richting de verzender van het document.
  3. Het is mogelijk om een DMARC-policy te implementeren. Dit maakt het e-mail verkeer veiliger.
  4. De afleverratio's verbeteren.

Door het mailen uit eigen domeinnaam is het voor een organisatie mogelijk om een DMARC-policy toe te passen. Dit is extra beveiliging rondom e-mail. Ben je geïnteresseerd om hier meer over te lezen, lees dan hier verder.

 

Laat je nog contracten nog niet digitaal ondertekenen?!

Start vandaag nog een gratis proefaccount voor 10 dagen en ervaar het gemak. Je zit nergens aan vast en in deze 10 dagen kan je zoveel documenten versturen als je zelf wilt.

Probeer het nu 10 dagen GRATIS