SChijf je nu in voor deze nieuwe ervaring

Ervaar het nieuwe identificeren via PiM

Om de identificatie van ondertekenaars makkelijker en sneller te laten verlopen heeft Stiply een samenwerking met PiM gesloten.

PiM is een digitale kluis in de vorm van een app. Deze identificatie methode is nieuw en we zoeken klanten die deze nieuwe app in combinatie met Stiply graag uittesten.

Logo_Pim_Tekengebied 1 kopie 3

Kosteloos mee doen aan de proefperiode?

Vanaf 15 maart krijgen  25 gebruikers 
de kans om te starten met PiM!

Schrijf je via het formulier in om mee te doen aan de proefperiode met PiM.

De eerste stap in dit proces is het bijwonen van een webinar vanuit Stiply waarbij alle functionaliteiten van PiM worden toegelicht. Ook wordt laten zien hoe PiM toegepast wordt binnen Stiply.  We beantwoorden daarnaast al je vragen live!

Na afloop van het webinar zal de PiM identificatiemethode kosteloos toegepast worden in de accounts van de aanwezigen. Het testen van de methode kan dan echt beginnen!

Benieuwd naar wat PiM te bieden heeft? Schrijf je snel in door het contactformulier hiernaast in te vullen!

Tot snel!

Lees meer informatie over:

Wat is PiM?

PiM is een start up powered by KPN. PiM wil bijdragen aan de bescherming en validatie van persoonsgegevens op een klantvriendelijke manier. Het is een digitale kluis in de vorm van een identificatie app geschikt voor alle sectoren. Gebruikers van PiM kunnen met één simpele QR-code scan gemakkelijk zichzelf authentiseren, inloggen op een website, de juiste gegevens op een formulier invullen of zichzelf identificeren op een fysieke locatie.

Door in te loggen in de PiM app met een persoonlijke code of vingerprintherkenning is het mogelijk om in te zien met welke bedrijven je op dit moment gegevens deelt. Wanneer je met een nieuw bedrijf gegevens wilt delen is het mogelijk om de unieke en onvervalsbare QR code te laten genereren en vervolgens deze te scannen met PiM. 

Hoe werken PiM en Stiply samen?

PiM en Stiply werken samen op het gebied van authenticatie en identificatie. Als gebruiker van Stiply kies je simpelweg de optie ‘PiM ID’ in het authenticatie drop-down menu. Je vult dan ook het voorvoegsel, de achternaam en de geboortedatum in de persoon die gaat ondertekenen.

Degene die jouw document gaat ondertekenen ziet een unieke QR code die hij scant met de PiM app. Doordat de app alle gegevens van de persoon valideert, kunnen we binnen 1 seconde checken of de door jou ingevulde gegevens en de gegevens van de ondertekenaar overeen komen. Klopt alles? Dan is de persoon geauthentiseerd en gaat hij verder naar het ondertekenen.

Heeft de ondertekenaar nog geen PiM?
Deze app is binnen enkele minuten gedownload vanuit de app store. Vervolgens is er een eenmalige identificatie nodig van de bank. Deze is binnen enkele minuten gerealiseerd, waarna de oneindig aan de gang kunt gaan!

Wat kun je verwachten tijdens de proefperiode?

Na het bijwonen van het webinar zal PiM in alle accounts, van de gebruikers die het webinar bijwonen, worden geactiveerd. Je kunt daarna dus direct aan de slag met testen! De proefperiode zal een maand duren en er worden twee evaluatiemomenten ingepland.

Het eerste evaluatiemoment is na 10 tot 15 dagen en dit zal bestaan uit een korte uitvraag over de ervaringen tot zover.

Het tweede evaluatiemoment zal plaatsvinden in de week nadat de proefperiode is afgelopen (15 tot 22 april). Ditmaal zal er een uitgebreidere vragenlijst worden voorgelegd. Dit zal plaatsvinden door middel van een telefoongesprek.