Hoe werkt digitaal ondertekenen? 

Wij kunnen ons voorstellen dat je benieuwd bent naar hoe digitaal ondertekenen via Stiply werkt. Lees verder om erachter te komen hoe je van start kunt gaan. 

14 dagen GRATIS proberen!

 

4CEE_header_scroll

 

Hoe werkt meest gebruiksvriendelijke ondertekenoplossing van de BENELUX

Ervaar het gemak van digitaal ondertekenen. Door niet alleen een handtekening op een contract te krijgen en digitaal te werken. Maar vooral ook de manier waarop een oplossing werkt.

Beleef net als meer dan 1000 andere bedrijven in de Benelux het gemak en de eenvoud van de Stiply ondertekenoplossing.

 

Verstuur en beheer ondertekenverzoeken   Onderteken een document met Stiply

 

1: Document uploaden

Upload de overeenkomst of het contract dat ter ondertekening moeten worden verzonden. Dit kan een PDF of een Word bestand zijn.

2. Document versturen

Voer de gegevens van de ontvangers in en plaats de velden waar een handtekening moet komen in het document!

3. Digitaal ondertekenen

De ontvanger krijgt het ondertekenverzoek in de mail en kan op de plekken waar om een digitale handtekening gevraagd wordt een krabbel zetten.

4. Ondertekende overeenkomst

Iedere ondertekenaar ontvangt het digitaal ondertekende document in de mail en de verzoeker ontvangt een bewijsdocument met het gehele proces!

Het voordeel geldt voor twee kanten

Verzoeker 

Als verzoeker log je in met je gegevens bij Stiply en kun je direct starten met het opstellen van een ondertekenverzoek. Upload het word of pdf document, voer de gegevens van de ontvangers in, bepaal de authenticatie, plaats de velden en verstuur het verzoek. Meer stappen zijn het niet!

Ontvanger

Als ontvanger krijg je het ondertekenverzoek per mail. De ontvanger klikt op de knop, vult de gevraagde velden in en rondt het verzoek af. Alle ondertekenaars en de verzoeker ontvangen het ondertekende document in de mail zodra iedereen een handtekening heeft gezet!

Sneller, goedkoper en eenvoudiger!

Digitaal ondertekenen met Stiply zorgt ervoor dat documenten sneller retour komen, je bespaart kosten omdat er geen papier of post meer aan te pas komt en je vereenvoudigt het proces, zowel voor jezelf als verzoeker als voor de ondertekenaar. Ervaar zelf wat Stiply oplevert voor jouw organisatie!

 

Sluit je aan bij meer dan 1000 andere bedrijven die ook met Stiply werken!

Gebruiksvriendelijk

Binnen enkele minuten kun je al een document ter ondertekening versturen via Stiply. Ook voor ondertekenaars wordt ondertekenen een fluitje van een cent. 

Kostenbesparend

Door digitaal te ondertekenen bespaar je op papier, verzendkosten en ook op administratieve handelingen van collega’s of personeel. Hierdoor bespaar je naast geld ook een hoop tijd!

Veilig en betrouwbaar

De digitale handtekening via Stiply is veilig en betrouwbaar. Klik hier om meer te weten te komen over de handtekeningen en werkwijze van Stiply.

Probeer 14 dagen gratis

Laat jouw bedrijf regelmatig documenten ondertekenen of accorderen? Dat kan sneller met Stiply. Vul het formulier in en begin direct.