De gebruiksvriendelijkste ondertekenoplossing van de Benelux

Sluit je ook aan bij de meer dan 1000 bedrijven die met Stiply werken!

 

Stiply_digitale_handtekening_Trustpilot_reviews

    Meer weten over Stiply?

    Bekijk gratis ons webinar over digitaal ondertekenen en Stiply!

    Bekijk het on demand webinar

      Prijzen en opties van de digitale handtekening

      Stiply staat bekend als de meest gebruiksvriendelijke digitaal ondertekenoplossing van de Benelux. Naast een gebruiksvriendelijke oplossing voor digitaal ondertekenen, houden we de prijzen ook vriendelijk.

       

      Stiply prijzen digitaal ondertekenen

      Wat kost digitaal ondertekenen via Stiply na de proefperiode?

      Gebruiksvriendelijkheid, dat staat bij de digitale handtekening van Stiply centraal. Zo ook in onze prijzen. Je betaalt per gebruiker en niet per ondertekenverzoek of ondertekenaar. We houden het eenvoudig en duidelijk. Met een Stiply abonnement kan je met een gerust hart documenten gaan versturen. Je hoeft je niet druk te maken om credits etc.

      Je kan met meerdere gebruikers in één omgeving werken. Dit is wel zo handig in het geval van opvolging bij ziekte of vakantie. Voeg een gebruiker toe vanuit de applicatie en hij of zij kan direct vanuit dezelfde omgeving aan de slag.

      Liever een gescheiden omgeving van een andere afdeling? Maak dan een nieuwe omgeving aan en voeg daar gebruikers van bijvoorbeeld dezelfde afdeling aan toe.

       

      Ervaar net als de 🌟 >1000 bedrijven 🌟 die je voor gingen het gemak en de voordelen
      van de digitale handtekening met Stiply. 

      Jaarlijks
      Maandelijks
      Compleet

      Stiply Web - Professional

      Eenvoudig en snel aan de slag

      30,-

      35,-

      per gebruiker, per maand

      Geen zorgen over het aantal documenten of credits. Betaling is per gebruiker, niet per document, aantal ondertekenaars, enveloppen etc.

      Tot 20 ondertekenaars per document inbegrepen

      Op volgorde óf op willekeurige volgorde laten ondertekenen

      Bijlage mogelijkheid

      Alle veldtypen

      Gebruik Stiply for Word

      Authenticatie methoden

      Automatische reminder

      Adresboekfunctie

      Sjabloonfunctie

      Automatisch velden plaatsen

      Eigen look-and-feel/ Huisstijl

      Mailen uit eigen domein**

      Bulkfunctionaliteit*

       

      Probeer 60 dagen gratis

      Klantbeleving en flexibiliteit

      Stiply Web - Enterprise

      Alle collega's laten werken met Stiply

      plan zelf een kennismaking in

      Alle standaard Stiply Web functionaliteiten

      Enterprise ondertekenapplicatie

      360° klantbeleving

      Gericht op groei en flexibiliteit

      Centraal beheer van de applicatie

      Mogelijkheid tot het gebruik van de API

      SLA

      Gebruik Stiply for Word

      Eigen bedrijfsportal op een eigen domein

      Meerdere omgevingen/afdelingen

       

      Plan een kennismaking

      Integreren in bedrijfssoftware

      Stiply Connect API

      Vanuit software (API) werken met Stiply

      plan zelf een kennismaking in

      Documenten digitaal ondertekenen

      Alle webfuncties vanuit een API integratie

      API documentatie

      SDK (PHP & C# .NET)

      Alle veldtype

      Alle authenticatie mogelijkheden

       

       

       

      Plan een kennismaking

      SMS-authenticatie kan worden geactiveerd voor € 5 per gebruiker per maand.
       
      Incassomachtigingen kost € 10 per gebruiker per maand.
       
      iDIN kost € 0,70 per identificatie (geen vaste kosten).
       
      * voor de bulkfunctionaliteit wordt € 0,75 per ondertekenaar aanvullend in rekening gebracht.
       
      ** mailen vanuit eigen domeinnaam kan worden geactiveerd voor € 7,50 per account/maand.
      Voor accounts met meer dan 10 gebruikers kost deze functionaliteit € 15,- per account/maand. 

      Talloze mogelijkheden met Stiply

      • Tekenen op computer, tablet of smartphone
      • Eigen logo en huisstijl instellen
      • E-mailteksten volledig naar je eigen smaak inrichten
      • Je eigen algemene voorwaarden en bijlagen meesturen
      • Voortgang van ondertekenen tracken
      • Gedetailleerde audit-trail
      • Per ondertekenaar de authenticatiemethode kiezen
      • Maar liefst 9 talen beschikbaar voor jou en je ondertekenaars
      • Geldige incassomachtigingen verkrijgen *
      • SMS-verificatie *
      • En nog veel meer!

      *SMS-verificatie en digitaal incassomachtigen kunnen voor een meerprijs als een bundel bij een pakket worden afgesloten.

      Veelgestelde vragen