Wil jij een demonstratie van de applicatie?

Bekijk gratis ons webinar over digitaal ondertekenen en Stiply!

Bekijk het gratis webinar

    Prijzen en opties van de digitale handtekening

    Stiply staat bekend als de meest gebruiksvriendelijke digitaal ondertekenoplossing van de Benelux. Naast een gebruiksvriendelijke oplossing voor digitaal ondertekenen, houden we de prijzen ook vriendelijk.

     

    Stiply prijzen digitaal ondertekenen

    Functionaliteiten

    De prijs van digitaal ondertekenen is afhankelijk van het abonnement dat je kiest. Bekijk alle Stiply functionaliteiten en kies het pakket dat bij jouw organisatie past.

    Stiply Web - Professional Stiply Web - Enterprise Stiply Connect API
    Functioneel
    Aantal documenten
    Het aantal documenten dat je zonder extra kosten kunt versturen.
    Onbeperkt
    Onbeperkt
    Onbeperkt
    Meerdere documenten
    Meerdere documenten in 1 ondertekenverzoek laten ondertekenen.
    Aantal ondertekenaars
    Het aantal personen dat je per document kunt laten ondertekenen.
    20
    20
    20
    Alle veldtypen
    Onder veldtypen verstaan wij ondertekenvelden, paraafvelden, datumvelden en tekstvelden bijvoorbeeld.
    Word integratie
    Simpel vanuit jouw Word applicatie een bestand ter ondertekening aanbieden.
    Automatische reminders
    Ondertekenaars krijgen automatisch notificaties om het ondertekenproces te voltooien.
    Adresboekfunctie
    Sla e-mailadressen op in je adresboek.
    N/A
    Automatisch velden plaatsen
    Via Tags kan de Stiply applicatie automatisch de juiste velden op de juiste plekken positioneren, zonder dat je daar de drag-and-drop functie voor hoeft te gebruiken.
    Bulkfunctionaliteit
    Meer dan 12 ondertekenaars? Met de bulk functionaliteit kunt u een document in bulk ter ondertekening versturen.
    N/A
    Sjabloonfunctie
    Deze functie automatiseert het plaatsen van velden in documenten die altijd op een vaste plek in het document staan. (e.g. de eerste pagina, de laatste pagina, etc.)
    SLA
    Service Level Agreement - aanvullende support afspraken
    Self-signing
    De mogelijkheid om zelf jouw document te ondertekenen.
    Archief
    90 dagen de mogelijkheid om getekende documenten terug te vinden en te downloaden.
    Doorstuurfunctie
    Niet de juiste ondertekenaar? De ontvanger kan het ondertekenverzoek eenvoudig doorsturen naar de gemachigde persoon.
    Dashboard
    Alle statistieken voor jou op een rijtje!
    Op willekeurige volgorde of op volgorde ondertekenen
    Laat ondertekenaars op willekeurige of bepaalde volgorde tekenen.
    Incassomachtiging
    Verstuur bij een contract een incassomachtiging mee zodat u direct kunt incasseren.
    Status overzicht
    Zie waar de ondertekenaar zich in het proces bevind. (e.g. heeft het document geopend)
    Audit trail
    Bewijsmateriaal met audit trail voor compliancy doeleinden.
    Integratie binnen je bestaande applicaties
    Met API documentatie en SDK kun je Stiply integreren in bestaande software.
    PIM & Microsoft OpenID
    Gebruik je PIM of Microsoft credentials als inlogmethode.
    Styling
    Eigen huisstijl
    Je eigen kleuren en logo in de applicatie.
    Mailen uit eigen domein
    Ondertekenverzoeken worden verstuurd vanuit jouw eigen maildomein.
    Enterprise onderteken applicatie
    Je eigen omgeving binnen Stiply.
    Centraal beheer
    Alles regelen en beheren binnen jouw domein.
    Maandelijkse rapportages
    Ontvang elke maand een rapportage.
    360° klantbeleving
    Jouw ondertekenaar kan niet zien dat het verzoek van Stiply afkomstig is. Alles zal in jouw domein blijven.
    Eigen bedrijfsportal
    Een centraal portaal waar alle gebruikers binnen jouw organisatie terecht kunnen.
     

    Wat kost digitaal ondertekenen via Stiply na de proefperiode?

    Gebruiksvriendelijkheid, dat staat bij de digitale handtekening van Stiply centraal. Zo ook in onze prijzen. Je betaalt per gebruiker en niet per ondertekenverzoek of ondertekenaar. We houden het eenvoudig en duidelijk. Met een Stiply abonnement kan je met een gerust hart documenten gaan versturen. Je hoeft je niet druk te maken om credits etc.

    Je kan met meerdere gebruikers in één omgeving werken. Dit is wel zo handig in het geval van opvolging bij ziekte of vakantie. Voeg een gebruiker toe vanuit de applicatie en hij of zij kan direct vanuit dezelfde omgeving aan de slag.

    Liever een gescheiden omgeving van een andere afdeling? Maak dan een nieuwe omgeving aan en voeg daar gebruikers van bijvoorbeeld dezelfde afdeling aan toe.

     

    Ervaar net als de 🌟 >1000 bedrijven 🌟 die je voor gingen het gemak en de voordelen
    van de digitale handtekening met Stiply. 

    Jaarlijks
    Maandelijks
    Compleet

    Stiply Web - Professional

    Eenvoudig en snel aan de slag

    30,-

    35,-

    per gebruiker, per maand

    Geen zorgen over het aantal documenten of credits. Betaling is per gebruiker, niet per document, aantal ondertekenaars, enveloppen etc.

    Tot 20 ondertekenaars per document inbegrepen

    Op volgorde óf op willekeurige volgorde laten ondertekenen

    Bijlage mogelijkheid

    Alle veldtypen

    Gebruik Stiply for Word

    Authenticatie methoden

    Automatische reminder

    Adresboekfunctie

    Sjabloonfunctie

    Automatisch velden plaatsen

    Eigen look-and-feel/ Huisstijl

    Mailen uit eigen domein**

    Bulkfunctionaliteit*

     

    Probeer 14 dagen gratis

    Klantbeleving en flexibiliteit

    Stiply Web - Enterprise

    Alle collega's laten werken met Stiply

    plan zelf een kennismaking in

    Alle standaard Stiply Web functionaliteiten

    Enterprise ondertekenapplicatie

    360° klantbeleving

    Gericht op groei en flexibiliteit

    Centraal beheer van de applicatie

    Mogelijkheid tot het gebruik van de API

    SLA

    Gebruik Stiply for Word

    Eigen bedrijfsportal op een eigen domein

    Meerdere omgevingen/afdelingen

     

    Plan een kennismaking

    Integreren in bedrijfssoftware

    Stiply Connect API

    Vanuit software (API) werken met Stiply

    plan zelf een kennismaking in

    Documenten digitaal ondertekenen

    Alle webfuncties vanuit een API integratie

    API documentatie

    SDK (PHP & C# .NET)

    Alle veldtype

    Alle authenticatie mogelijkheden

     

     

     

    Plan een kennismaking

    SMS-authenticatie kan worden geactiveerd voor € 5 per gebruiker per maand.
     
    Incassomachtigingen kost € 10 per gebruiker per maand.
     
    iDIN kost € 0,70 per identificatie (geen vaste kosten).
     
    * voor de bulkfunctionaliteit wordt € 0,75 per ondertekenaar aanvullend in rekening gebracht.
     
    ** mailen vanuit eigen domeinnaam kan worden geactiveerd voor € 7,50 per account/maand.
    Voor accounts met meer dan 10 gebruikers kost deze functionaliteit € 15,- per account/maand. 
    Stiply_Rechtsgeldigheid_Clean

    Is digitaal ondertekenen rechtsgeldig?

    Dit is één van de meest gestelde vragen rondom het ondertekenen van contracten en documenten met een digitale handtekening. Lees verder en we leggen je er alles over uit.

    Lees verder over rechtsgeldigheid

    Stiply Digitaal ondertekenen computer of iphone

    Stiply web functies

    Ontdek de functionaliteiten van onze web oplossing, gebruikt door meer dan duizend klanten in de Benelux.

    Lees verder digitaal onderteken functies

    Digitaal_ondertekenen_Stiply_contract_laptop

    De digitale handtekening

    Een digitale handtekening is kort gezegd een akkoord geven voor een overeenkomst, alleen doe je dit niet met pen en papier zoals gebruikelijk, maar via een digitaal apparaat. Dit kan zowel via laptop, PC als tablet of smartphone. In principe is de digitale handtekening net zo rechtsgeldig als de gebruikelijke handtekening op papier. De digitale handtekening is de digitale vervanger van de 'natte', handgeschreven handtekening.

    Lees meer over de digitale handtekening

    Probeer 14 dagen gratis

    Laat jouw bedrijf regelmatig documenten ondertekenen of accorderen? Dat kan sneller met Stiply. Vul het formulier in en begin direct.

    Talloze mogelijkheden met Stiply

    • Tekenen op computer, tablet of smartphone
    • Eigen logo en huisstijl instellen
    • E-mailteksten volledig naar je eigen smaak inrichten
    • Je eigen algemene voorwaarden en bijlagen meesturen
    • Voortgang van ondertekenen tracken
    • Gedetailleerde audit-trail
    • Per ondertekenaar de authenticatiemethode kiezen
    • Maar liefst 9 talen beschikbaar voor jou en je ondertekenaars
    • Geldige incassomachtigingen verkrijgen *
    • SMS-verificatie *
    • En nog veel meer!

    *SMS-verificatie en digitaal incassomachtigen kunnen voor een meerprijs als een bundel bij een pakket worden afgesloten.

    Veelgestelde vragen