Prijzen en opties van de digitale handtekening
Stiply staat bekend als de meest gebruiksvriendelijke digitaal ondertekenoplossing van de Benelux. Naast een gebruiksvriendelijke oplossing voor digitaal ondertekenen, houden we de prijzen ook vriendelijk.

Digitaal ondertekenen is ontzorgen
Je kunt er voor kiezen om digitaal ondertekenen via een maandelijks of jaarlijks abonnement af te sluiten. Belangrijk is om te weten dat onze prijzen er op gericht zijn om jou als klant of organisatie zo veel mogelijk te ontzorgen. Daarom krijg je een compleet pakket aan functionaliteiten die het proces van digitaal ondertekenen ondersteunen.
Je krijgt een vast bedrag per maand. Je hoeft je geen zorgen te maken over documentaantallen of bundels.
Ervaar net als de 🌟 >1000 bedrijven 🌟 die je voor gingen het gemak en de voordelen
van de digitale handtekening met Stiply.
Beste starterskeuze
Stiply Web - MKB
Eenvoudig en snel aan de slag
30,-
35,-
per gebruiker, per maand
Geen zorgen over het aantal documenten of credits
Tot 12 ondertekenaars per document inbegrepen
Alle veldtypen
Automatische reminder
Adresboekfunctie
Eigen look-and-feel/ Huisstijl
Mailen uit eigen domein**
Doorgroeimogelijkheden
Stiply Web - Grootbedrijf
doorgroeien naar >10 gebruikers
20,-
25,-
per gebruiker, per maand
Geen zorgen over het aantal documenten of credits
Tot 12 ondertekenaars per document inbegrepen
Alle veldtypen
Automatische reminder
Adresboekfunctie
Eigen look-and-feel/ Huisstijl
Mailen uit eigen domein**
Klantbeleving en flexibiliteit
Stiply Web - Enterprise
Alle collega's laten werken met Stiply
✆
✆
plan zelf een kennismaking in
Alles standaard Stiply Web functionaliteiten
Enterprise ondertekenapplicatie
360° klantbeleving
Gericht op groei en flexibiliteit
SLA
Eigen bedrijfsportal
Meerdere accounts/afdelingen
Integreren in bedrijfssoftware
Stiply Connect API
Vanuit software (API) werken met Stiply
✆
✆
plan zelf een kennismaking in
Documenten digitaal ondertekenen
API documentatie
SDK (PHP & C# .NET)
Alle veldtype
Alle authenticatie mogelijkheden
Voor accounts met meer dan 10 gebruikers kost deze functionaliteit € 15,- per account/maand.
Talloze mogelijkheden met Stiply
- Tekenen op computer, tablet of smartphone
- Eigen logo en huisstijl instellen
- E-mailteksten volledig naar je eigen smaak inrichten
- Je eigen algemene voorwaarden en bijlagen meesturen
- Voortgang van ondertekenen tracken
- Gedetailleerde audit-trail
- Per ondertekenaar de authenticatiemethode kiezen
- Maar liefst 9 talen beschikbaar voor jou en je ondertekenaars
- Geldige incassomachtigingen verkrijgen *
- SMS-verificatie *
- En nog veel meer!
*SMS-verificatie en digitaal incassomachtigen kunnen voor een meerprijs als een bundel bij een pakket worden afgesloten.
Veelgestelde vragen
-
Hoe promoot ik digitaal ondertekenen bij mijn leidinggevende
We begrijpen natuurlijk dat een product als Stiply draagvlak nodig heeft in je organisatie. Download daarom ons informatiedocument (slechts 1 pagina) zodat je deze binnen je organisatie kunt verspreiden. Hierin vind je beknopt alle informatie over Stiply die je nodig hebt.
-
Wat is een gebruiker
Als je je aanmeldt bij Stiply krijg je één account. Binnen één account kunnen meerdere gebruiker bestaan, die met hun eigen inloggegevens kunnen inloggen.
-
Moeten mijn ondertekenaars inloggen of iets anders doen?
De personen die jouw documenten gaan ondertekenen, hoeven alleen op een link in een e-mail te klikken. Zij hoeven niet in te loggen en ook niets te betalen en kunnen direct hun elektronische handtekening zetten op hun computer, tablet of smartphone.
-
Wat kost SMS-authenticatie?
Om SMS-authenticatie te activeren rekenen we € 5,- per gebruiker per maand extra. Meer informatie over de digitale handtekening met SMS.
-
Wat kost incassomachtigingen?
Om incassomachtigen te activeren rekenen we € 10,- per gebruiker per maand extra. Meer informatie over de digitale handtekening met een digitale incassomachtiging.
-
Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?
Ja, we verlengen je abonnement automatisch met een maand of een jaar, afhankelijk van of je per maand of per jaar betaalt. Je kunt altijd opzeggen en je abonnement loopt dan aan het einde van de looptijd af.
-
Heeft Stiply een API?
Ja we hebben een razendsnelle RESTful API om Stiply aan je eigen software te koppelen. We hebben een speciaal API-abonnement, zoals je ook hierboven kunt zien. De documentatie kun je alvast hier bekijken.
-
Hoe zijn de prijzen van Stiply tot stand gekomen?
Bij Stiply hebben we een aantal overtuigingen en die hebben we hoog in het vaandel staan. We geloven in excellente customer-service en in een informele band met onze klanten en gebruikers. We maken software van hoogstaande kwaliteit die eenvoudig is in het gebruik. Bovendien werkt die software goed, ziet die er mooi uit en lost deze een concreet probleem op.
Onze prijzen zijn op deze principes gebaseerd. We kijken niet naar onze concurrenten maar naar wat wij eerlijk en realistisch vinden om bovenstaande doelen waar te kunnen maken. Het resultaat zijn tarieven waarvoor we zelf software kunnen produceren, zonder hoge kantoorkosten of veel overhead, waarbij we wel de gewenste kwaliteit leveren. De prijs garandeert bovendien dat we alle vereiste expertise in huis om eventuele vragen fatsoenlijk te kunnen beantwoorden, zowel op juridisch als op technisch gebied. Bovendien kunnen we voor deze tarieven af en toe bij je langs komen om mee te denken over oplossingen voor jouw contracten workflow.
We hebben gekozen voor een overzichtelijke prijs waarbij je altijd weet waar je aan toe bent en waarin we schaalbaar met je organisatie kunnen meegroeien.
Als je op zoek bent naar een prijsvechter, dan ben je helaas bij ons niet aan het juiste adres. Wij geloven met Stiply een product te hebben ontwikkeld waarmee we voor de lange termijn met organisaties samen kunnen werken en willen daar vanaf het begin af aan op inzetten. Zin om samen te werken?
-
Ik heb een andere vraag
Kijk dan even bij onze uitgebreidere Veelgestelde Vragen-pagina. Kom je er dan nog niet uit, bel dan gerust even met 088 – 8081 237 of stuur een mail naar sales@stiply.nl.
-
Wat kost het mailen uit eigen domeinnaam?
Mailen uit eigen domeinnaam is een aanvullende functionaliteit waar een speciale Europese server inrichting voor moet worden gemaakt. De kosten hiervoor worden per account in rekening gebracht en niet per gebruiker van het account.
Voor een account tot 10 gebruikers kost deze functionaliteit € 7,50 per maand (per account). Bij meer dan 10 gebruikers per maand, kost deze functionaliteit € 15,- per maand (per account).