Stiply Web - Professional | Stiply Web - Enterprise | Stiply Connect API | |
---|---|---|---|
Functioneel | |||
Aantal documenten Het aantal documenten dat je zonder extra kosten kunt versturen. |
|||
Meerdere documenten Meerdere documenten in 1 ondertekenverzoek laten ondertekenen. |
|||
Aantal ondertekenaars Het aantal personen dat je per document kunt laten ondertekenen. |
|||
Alle veldtypen Onder veldtypen verstaan wij ondertekenvelden, paraafvelden, datumvelden en tekstvelden bijvoorbeeld. |
|||
Word integratie Simpel vanuit jouw Word applicatie een bestand ter ondertekening aanbieden. |
|||
Automatische reminders Ondertekenaars krijgen automatisch notificaties om het ondertekenproces te voltooien. |
|||
Adresboekfunctie Sla e-mailadressen op in je adresboek. |
N/A | ||
Automatisch velden plaatsen Via Tags kan de Stiply applicatie automatisch de juiste velden op de juiste plekken positioneren, zonder dat je daar de drag-and-drop functie voor hoeft te gebruiken. |
|||
Bulkfunctionaliteit Meer dan 12 ondertekenaars? Met de bulk functionaliteit kunt u een document in bulk ter ondertekening versturen. |
N/A | ||
Sjabloonfunctie Deze functie automatiseert het plaatsen van velden in documenten die altijd op een vaste plek in het document staan. (e.g. de eerste pagina, de laatste pagina, etc.) |
|||
SLA Service Level Agreement - aanvullende support afspraken |
|||
Self-signing De mogelijkheid om zelf jouw document te ondertekenen. |
|||
Archief 90 dagen de mogelijkheid om getekende documenten terug te vinden en te downloaden. |
|||
Doorstuurfunctie Niet de juiste ondertekenaar? De ontvanger kan het ondertekenverzoek eenvoudig doorsturen naar de gemachigde persoon. |
|||
Dashboard Alle statistieken voor jou op een rijtje! |
|||
Op willekeurige volgorde of op volgorde ondertekenen Laat ondertekenaars op willekeurige of bepaalde volgorde tekenen. |
|||
Incassomachtiging Verstuur bij een contract een incassomachtiging mee zodat u direct kunt incasseren. |
|||
Status overzicht Zie waar de ondertekenaar zich in het proces bevind. (e.g. heeft het document geopend) |
|||
Audit trail Bewijsmateriaal met audit trail voor compliancy doeleinden. |
|||
Integratie binnen je bestaande applicaties Met API documentatie en SDK kun je Stiply integreren in bestaande software. |
|||
PIM & Microsoft OpenID Gebruik je PIM of Microsoft credentials als inlogmethode. |
|||
Styling | |||
Eigen huisstijl Je eigen kleuren en logo in de applicatie. |
|||
Mailen uit eigen domein Ondertekenverzoeken worden verstuurd vanuit jouw eigen maildomein. |
|||
Enterprise onderteken applicatie Je eigen omgeving binnen Stiply. |
|||
Centraal beheer Alles regelen en beheren binnen jouw domein. |
|||
Maandelijkse rapportages Ontvang elke maand een rapportage. |
|||
360° klantbeleving Jouw ondertekenaar kan niet zien dat het verzoek van Stiply afkomstig is. Alles zal in jouw domein blijven. |
|||
Eigen bedrijfsportal Een centraal portaal waar alle gebruikers binnen jouw organisatie terecht kunnen. |
|||
Prijzen en opties van de digitale handtekening
Stiply staat bekend als de meest gebruiksvriendelijke digitaal ondertekenoplossing van de Benelux. Naast een gebruiksvriendelijke oplossing voor digitaal ondertekenen, houden we de prijzen ook vriendelijk.

Functionaliteiten
De prijs van digitaal ondertekenen is afhankelijk van het abonnement dat je kiest. Bekijk alle Stiply functionaliteiten en kies het pakket dat bij jouw organisatie past.
Wat kost digitaal ondertekenen via Stiply na de proefperiode?
Gebruiksvriendelijkheid, dat staat bij de digitale handtekening van Stiply centraal. Zo ook in onze prijzen. Je betaalt per gebruiker en niet per ondertekenverzoek of ondertekenaar. We houden het eenvoudig en duidelijk. Met een Stiply abonnement kan je met een gerust hart documenten gaan versturen. Je hoeft je niet druk te maken om credits etc.
Je kan met meerdere gebruikers in één omgeving werken. Dit is wel zo handig in het geval van opvolging bij ziekte of vakantie. Voeg een gebruiker toe vanuit de applicatie en hij of zij kan direct vanuit dezelfde omgeving aan de slag.
Liever een gescheiden omgeving van een andere afdeling? Maak dan een nieuwe omgeving aan en voeg daar gebruikers van bijvoorbeeld dezelfde afdeling aan toe.
Ervaar net als de 🌟 >1000 bedrijven 🌟 die je voor gingen het gemak en de voordelen
van de digitale handtekening met Stiply.
Compleet
Stiply Web - Professional
Eenvoudig en snel aan de slag
30,-
35,-
per gebruiker, per maand
Geen zorgen over het aantal documenten of credits. Betaling is per gebruiker, niet per document, aantal ondertekenaars, enveloppen etc.
Tot 20 ondertekenaars per document inbegrepen
Op volgorde óf op willekeurige volgorde laten ondertekenen
Bijlage mogelijkheid
Alle veldtypen
Automatische reminder
Adresboekfunctie
Sjabloonfunctie
Eigen look-and-feel/ Huisstijl
Mailen uit eigen domein**
Klantbeleving en flexibiliteit
Stiply Web - Enterprise
Alle collega's laten werken met Stiply
✆
✆
plan zelf een kennismaking in
Alle standaard Stiply Web functionaliteiten
Enterprise ondertekenapplicatie
360° klantbeleving
Gericht op groei en flexibiliteit
Centraal beheer van de applicatie
Mogelijkheid tot het gebruik van de API
SLA
Eigen bedrijfsportal op een eigen domein
Meerdere omgevingen/afdelingen
Integreren in bedrijfssoftware
Stiply Connect API
Vanuit software (API) werken met Stiply
✆
✆
plan zelf een kennismaking in
Documenten digitaal ondertekenen
Alle webfuncties vanuit een API integratie
API documentatie
SDK (PHP & C# .NET)
Alle veldtype
Alle authenticatie mogelijkheden
Voor accounts met meer dan 10 gebruikers kost deze functionaliteit € 15,- per account/maand.

Is digitaal ondertekenen rechtsgeldig?
Dit is één van de meest gestelde vragen rondom het ondertekenen van contracten en documenten met een digitale handtekening. Lees verder en we leggen je er alles over uit.

Stiply web functies
Ontdek de functionaliteiten van onze web oplossing, gebruikt door meer dan duizend klanten in de Benelux.
De digitale handtekening
Een digitale handtekening is kort gezegd een akkoord geven voor een overeenkomst, alleen doe je dit niet met pen en papier zoals gebruikelijk, maar via een digitaal apparaat. Dit kan zowel via laptop, PC als tablet of smartphone. In principe is de digitale handtekening net zo rechtsgeldig als de gebruikelijke handtekening op papier. De digitale handtekening is de digitale vervanger van de 'natte', handgeschreven handtekening.
Probeer 14 dagen gratis
Talloze mogelijkheden met Stiply
- Tekenen op computer, tablet of smartphone
- Eigen logo en huisstijl instellen
- E-mailteksten volledig naar je eigen smaak inrichten
- Je eigen algemene voorwaarden en bijlagen meesturen
- Voortgang van ondertekenen tracken
- Gedetailleerde audit-trail
- Per ondertekenaar de authenticatiemethode kiezen
- Maar liefst 9 talen beschikbaar voor jou en je ondertekenaars
- Geldige incassomachtigingen verkrijgen *
- SMS-verificatie *
- En nog veel meer!
*SMS-verificatie en digitaal incassomachtigen kunnen voor een meerprijs als een bundel bij een pakket worden afgesloten.
Veelgestelde vragen
-
Hoe promoot ik digitaal ondertekenen bij mijn leidinggevende
We begrijpen natuurlijk dat een product als Stiply draagvlak nodig heeft in je organisatie. Download daarom ons informatiedocument (slechts 1 pagina) zodat je deze binnen je organisatie kunt verspreiden. Hierin vind je beknopt alle informatie over Stiply die je nodig hebt.
-
Wat is een gebruiker
Als je je aanmeldt bij Stiply krijg je één account. Binnen één account kunnen meerdere gebruiker bestaan, die met hun eigen inloggegevens kunnen inloggen.
-
Moeten mijn ondertekenaars inloggen of iets anders doen?
De personen die jouw documenten gaan ondertekenen, hoeven alleen op een link in een e-mail te klikken. Zij hoeven niet in te loggen en ook niets te betalen en kunnen direct hun elektronische handtekening zetten op hun computer, tablet of smartphone.
-
Wat kost SMS-authenticatie?
Om SMS-authenticatie te activeren rekenen we € 5,- per gebruiker per maand extra. Meer informatie over de digitale handtekening met SMS.
-
Wat kost incassomachtigingen?
Om incassomachtigen te activeren rekenen we € 10,- per gebruiker per maand extra. Meer informatie over de digitale handtekening met een digitale incassomachtiging.
-
Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?
Ja, we verlengen je abonnement automatisch met een maand of een jaar, afhankelijk van of je per maand of per jaar betaalt. Je kunt altijd opzeggen en je abonnement loopt dan aan het einde van de looptijd af.
-
Heeft Stiply een API?
Ja we hebben een razendsnelle RESTful API om Stiply aan je eigen software te koppelen. We hebben een speciaal API-abonnement, zoals je ook hierboven kunt zien. De documentatie kun je alvast hier bekijken.
-
Hoe zijn de prijzen van Stiply tot stand gekomen?
Bij Stiply hebben we een aantal overtuigingen en die hebben we hoog in het vaandel staan. We geloven in excellente customer-service en in een informele band met onze klanten en gebruikers. We maken software van hoogstaande kwaliteit die eenvoudig is in het gebruik. Bovendien werkt die software goed, ziet die er mooi uit en lost deze een concreet probleem op.
Onze prijzen zijn op deze principes gebaseerd. We kijken niet naar onze concurrenten maar naar wat wij eerlijk en realistisch vinden om bovenstaande doelen waar te kunnen maken. Het resultaat zijn tarieven waarvoor we zelf software kunnen produceren, zonder hoge kantoorkosten of veel overhead, waarbij we wel de gewenste kwaliteit leveren. De prijs garandeert bovendien dat we alle vereiste expertise in huis om eventuele vragen fatsoenlijk te kunnen beantwoorden, zowel op juridisch als op technisch gebied. Bovendien kunnen we voor deze tarieven af en toe bij je langs komen om mee te denken over oplossingen voor jouw contracten workflow.
We hebben gekozen voor een overzichtelijke prijs waarbij je altijd weet waar je aan toe bent en waarin we schaalbaar met je organisatie kunnen meegroeien.
Als je op zoek bent naar een prijsvechter, dan ben je helaas bij ons niet aan het juiste adres. Wij geloven met Stiply een product te hebben ontwikkeld waarmee we voor de lange termijn met organisaties samen kunnen werken en willen daar vanaf het begin af aan op inzetten. Zin om samen te werken?
-
Ik heb een andere vraag
Kijk dan even bij onze uitgebreidere Veelgestelde Vragen-pagina. Kom je er dan nog niet uit, bel dan gerust even met 088 – 8081 237 of stuur een mail naar sales@stiply.nl.
-
Wat kost het mailen uit eigen domeinnaam?
Mailen uit eigen domeinnaam is een aanvullende functionaliteit waar een speciale Europese server inrichting voor moet worden gemaakt. De kosten hiervoor worden per account in rekening gebracht en niet per gebruiker van het account.
Voor een account tot 10 gebruikers kost deze functionaliteit € 7,50 per maand (per account). Bij meer dan 10 gebruikers per maand, kost deze functionaliteit € 15,- per maand (per account).