Digitaal ondertekenen;
Voor onafhankelijke hypotheekadviseurs bij ABN AMRO
Rechtsgeldig, eenvoudig en kostenbesparend.
Vertrouwd door meer dan 1000 organisaties in de Benelux
Hypotheek aanvragen bij ABN AMRO?
Daar heb je Stiply voor
Sinds de corona pandemie is er een hoop veranderd in de manier van communiceren. Ook nu we wél weer meer contact met elkaar kunnen hebben, is er een duidelijke les geleerd. Samenwerken en afspraken maken kan, met de juiste middelen, digitaal ook erg goed.
Vanaf nu accepteert ABN AMRO bank enkel hypotheek aanvragen die digitaal ondertekend zijn door Stiply (óf niet-digitaal zijn ondertekend). Op deze pagina lees je meer over Stiply, het ondertekenproces én kan je gebruik maken van de
exclusieve ABN AMRO 60 dagen proefperiode.
Op deze pagina lees je de vier redenen om direct met Stiply aan de slag te gaan.
1.
Zeer gebruiksvriendelijk en snel aan de slag
Stiply is opgericht in 2016 met als doel om het proces rondom contract ondertekening te vereenvoudigen en de (administratieve) rompslomp te verminderen. Sinds de start van de ontwikkeling van de applicatie heeft er één onderdeel centraal gestaan: Gebruiksvriendelijkheid.
Wij vinden het belangrijk dat niet alleen de output wordt gerealiseerd; een document ondertekend krijgen. Maar dat ook het proces er naar toe, overzichtelijk en intuitief is. Zodat een gebruiker eigenlijk zonder uitleg zelf aan de slag kan gaan.
In de praktijk zien we dat organisaties daardoor in staat zijn om snel te starten met het digitaal ondertekenen en de eerste ondertekenverzoeken binnen enkele minuten verzonden zijn.
Veiligheid
De ondertekenapplicatie van Stiply is een clouddienst. Deze applicatie is zelf ontwikkeld en volledig in eigen beheer. De applicatie wordt gehost in Europa (Frankfurth - DE) en is in beheer van het cloudteam van Stiply. Stiply is een volledig Nederlandse organisatie, gevestigd in Ede.
De veiligheid van het Stiply platform wordt gekenmerkt door de ISO certificeringen; ISO 9001 (Management), ISO 27001 (Informatiebeveiliging) en ISO 27017 (cloudinfrastructuur). Daarnaast wordt de applicatie jaarlijks gepentest en laten wij een DPIA uitvoeren door een onafhankelijke organisatie.
Stiply hanteert het Privacy-by-Design and by default principe. Dat houdt in dat we ons best doen om zo min mogelijk informatie op te slaan en alles wat we opslaan wordt ook weer verwijderd. Een voorbeeld is ons adresboek. Dit is in principe primair niet noodzakelijk, maar wel erg praktisch. Daarom willen wij hier wel in faciliteren, maar staat de functie standaard uit. Je moet deze dus zelf bewust aanzetten en daarmee instemmen dat wij extra informatie opslaan.
Het bewaartermijn van ondertekende documenten bij Stiply is (bewust) beperkt. Zo wordt privacy gevoelige informatie en de ondertekende documenten binnen 90 dagen na ondertekening automatisch verwijderd. Tot die tijd kan je de ondertekende documenten, indien geactiveerd in de omgeving, downloaden vanuit de Stiply applicatie.
2.
3.
Grip op de situatie
Een nieuwe hypotheek wil je natuurlijk het liefst zo snel mogelijk regelen. Het is dan fijn als je inzicht hebt in de status van ondertekenverzoek. Met Stiply heb je in één oogopslag zicht op de ondertekenstatus.
Heeft één van de ondertekenaars nog niet getekend? Dan kan Stiply zorgen voor een automatische reminder en kan jij je richten op belangrijkere zaken.
Geen afleiding
Om het proces zo snel mogelijk te laten verlopen kan Stiply worden voorzien van je eigen bedrijfslogo. Dit geldt voor zowel de ondertekenapplicatie als de e-mails. Ook is het mogelijk om de e-mails vanuit je eigen maildomein te laten komen**. Zo heeft de ondertekenaar nauwelijks door dat je gebruikt maakt van Stiply voor de ondertekening van de hypotheekaanvragen.
In de Benelux vertrouwd door meer dan duizend organisaties waaronder:
4.
Stiply wordt succesvol ingezet bij diverse geldverstrekkers o.a.
Stiply is actief in vrijwel iedere branche en vrijwel ieder document wordt met Stiply verwerkt. De huisstijl kan zo ver worden overgenomen, dat het niet duidelijk is dat de ondertekenoplossing van Stiply is gebruikt.
In de Benelux bedient Stiply diverse soorten organisaties van ZZP-er, tot grote pensioenverzekeraar en ziekenhuis en alles daar tussen.
Wat kost Stiply na de proefperiode?
Gebruiksvriendelijkheid, dat staat bij Stiply centraal. Zo ook in onze prijzen. Je betaalt per gebruiker en niet per ondertekenverzoek of ondertekenaar. We houden het eenvoudig en duidelijk. Met een Stiply abonnement kan je met een gerust hart documenten gaan versturen. Je hoeft je niet druk te maken om credits etc.
Je kan met meerdere gebruikers in één omgeving werken. Dit is wel zo handig in het geval van opvolging bij ziekte of vakantie. Voeg een gebruiker toe vanuit de applicatie en hij of zij kan direct vanuit dezelfde omgeving aan de slag.
Liever een gescheiden omgeving van een andere afdeling? Maak dan een nieuwe omgeving aan en voeg daar gebruikers van bijvoorbeeld dezelfde afdeling aan toe.
Wil je meer weten over de prijzen en bijbehorende functionaliteiten? Lees dan hier eens verder over de prijzen van de digitale handtekening van Stiply!