Plan een adviesgesprek

Plan zelf een adviesgesprek om nader kennis te maken met de digitale handtekening van Stiply.

Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen op de digitale handtekening via Stiply waaronder:

Stiply referenten digitale handtekening sennheiser Stiply referenten digitale handtekening wereldhave Stiply referenten digitale handtekening Schiphol area developement company Stiply referenten digitale handtekening bidfood Stiply referenten digitale handtekening ecare Stiply referenten digitale handtekening Partou Stiply referenten digitale handtekening Buurtzorg Stiply referenten digitale handtekening MKB Brandstof Stiply referenten digitale handtekening BeFrank Stiply referenten digitale handtekening Otys

Advies over digitaal ondertekenen

Ga het gesprek aan met Stiply

Plan zelf een adviesgesprek in om nader kennis te maken met de digitale handtekening van Stiply en al jouw vragen te stellen over digitaal ondertekenen.

Één van onze collega's neemt in een gesprek van ongeveer 45-60 minuten alle facetten van de business case met je door. 

Via de agenda op deze pagina kan je zelf een afspraak inplannen. Daardoor is het eenvoudiger om alle betrokken stakeholders aan tafel te krijgen. Dat komt de efficiëntie ten goede!

In dit soort gesprekken komen vaak de volgende onderwerpen aan bod:

  • Kennismaken
  • Hoe werkt digitaal ondertekenen
  • Hoe implementeer je de digitale handtekening
  • Demonstratie van de ondertekenoplossing
  • Rechtsgeldigheid
  • Veiligheid en AVG

Uiteraard is er volop gelegenheid om vragen te stellen en advies te krijgen over digitaal ondertekenen voor jouw organisatie.

 

"Voor ons stonden er 3 zaken centraal: kosten, koppelbaarheid en gebruiksvriendelijkheid."

"Kosten en koppelbaarheid voldoen vele organisaties aan, maar in gebruiksvriendelijkheid stak Stiply er met vlag en wimpel bovenuit. Voor zowel intern gebruik als voor de klant is het een bijzonder gemakkelijke tool die intuïtief begrepen wordt om digitaal te ondertekenen. Daarnaast kunnen de medewerkers een custom mail maken voor de klant, dit is heel prettig.  

"Daar kan geen postbode tegenop!"

Hans Zandleven
Hoofd informatiemanagement en facilitair