1 min read

Een nieuw logo en een nieuwe huisstijl voor Stiply

Featured Image

Ede, 30 september 2021 –Stiply kondigt aan dat het een nieuw logo en een nieuwe huisstijl krijgt. De verandering volgt op de herpositionering die de moedermaatschappij ondergaat. ‘Die verandering is noodzakelijk, als organisatie moet je meebewegen met de markt. Natuurlijk is een nieuw logo of huisstijl op zichzelf geen doel, hier zit een verhaal achter, een visie voor de toekomst en dat is het belangrijkste aspect’, zegt Jan Willem ter Steege, CEO van Stiply.

Sinds de oprichting van Stiply in 2016 is er veel gebeurd. Na een vliegende start met de digitale handtekening speelde het bedrijf zich al snel in de kijker van de Innovestit Group, die het in 2019 acquireerde. Met Stiply komt Innovestit Group tegemoet aan de groeiende behoefte van klanten om administratieve lasten verder te verlichten en mogelijke fraude tegen te gaan. De digitaal ondertekenoplossing biedt een ideal manier om laagdrempelig én rechtsgeldig deze verlichting te realiseren.

Innovestit Group, waar Stiply onderdeel van is, is in de afgelopen jaren sterk gegroeid, zowel autonoom als door overnames. Maar niet alleen de omvang van het bedrijf is veranderd; de hele markt is ingrijpend veranderd. Jan Willem ter Steege: ‘Wil je als organisatie ertoe blijven doen, dan moet je inspelen op veranderingen in de markt. Wij zien dat er steeds meer administratieve last is, steeds meer wet- en regelgeving waaraan je moet voldoen. Niet alleen Stiply biedt slimme oplossingen die deze administratieve last terugdringt, álle bv’s binnen de groep bieden oplossingen op het vlak van administratieve handelingen en we merken dat we elkaar meer en meer inschakelen voor onze klanten.’

Als groeiende organisatie vormt Innovestit Group intussen een one-stop-shop voor klanten. Dat heeft tot gevolg dat de individuele labels die onder de Innovestit Group hangen, steeds meer en vaker met elkaar samenwerken. Het wordt tijd om als groep meer eenheid uit te stralen. Daarom gaat Innovestit Group binnenkort verder onder een nieuwe, meer passende naam en wordt de visuele merkidentiteit van Easy Systems en zusterbedrijven hierop aangepast. ‘De eenheid die wij al jaren zélf ervaren wordt hiermee ook voor de buitenwereld duidelijk’, aldus Jan Willem.

En wat dit precies gaat betekent? Dat vertellen we u binnenkort. Stay tuned!

Digitale handtekening in de autobranche, daar kun je mee thuiskomen

6 min read

Digitale handtekening in de autobranche, daar kun je mee thuiskomen

Een digitale handtekening in de autobranche kan dat wel? We hebben het in eerdere blogs gehad over de voordelen, zoals het gemak en de snelheid, maar

Lees verder
Eén hybride oplossing voor elke elektronische handtekening in de autoretail

4 min read

Eén hybride oplossing voor elke elektronische handtekening in de autoretail

Jij bent overtuigd, de elektronische handtekening is het helemaal voor jouw autoretail bedrijf. Je kan niet wachten om afscheid te nemen van die...

Lees verder
3 tips voor succesvol uitrollen digitaal ondertekenen in de automotive industrie

5 min read

3 tips voor succesvol uitrollen digitaal ondertekenen in de automotive industrie

Digitalisering stuit nog wel eens op weerstand. Ergens wel begrijpelijk want mensen houden nou eenmaal niet van verandering. Zeker niet als die...

Lees verder