Digitaal ondertekenen met Stiply

Rechtsgeldig, eenvoudig รฉn kostenbesparend!

 

Maak direct een proefaccount aan


In de Benelux vertrouwd door meer dan 1000 klanten!


Waarom onze klanten kiezen voor Stiply? 

๐Ÿ” Dat komt onder andere doordat naast het gemak van onze service, we veiligheid voorop stellen. Zo is Stiply gecertificeerd volgens de ISO 9001-kwaliteitsmanagementnorm, de ISO 27001-informatiemanagementnorm en de ISO 27017-cloudveiligheidsnorm. Daarnaast maken we gebruik van privacy-by-design. Niet geheel onbelangrijk als het gaat om privacygevoelige documentatie die ondertekend moet worden.

โค๏ธ Daarnaast is Stiply volgens onze klanten baanbrekend op het gebied van gebruiksvriendelijkheid.
Lees het terug in onze vele Trustpilot reviews.

๐Ÿ’ก Verder biedt Stiply een hoop handige functionaliteiten die digitaal ondertekenen enorm vereenvoudigen. Op deze pagina ontdek je een aantal van de vele mogelijkheden van Stiply.

 Zie hier enkele van onze tevreden klanten:

Stiply_referenten_Schiphol_area_developement_company Stiply_referenten_Partou Stiply_referenten_bidfood Stiply_referenten_Amstelring Stiply_referenten_Buurtzorg Stiply_referenten_finance_factor Stiply Nationale Hypotheekbond Stiply ABN Amro Stiply Kredietbank Nederland Be Frank

Een contract binnen no-time getekend retour? Je regelt het met Stiply!

 

Met Stiply krijg je contracten razendsnel retour: maar liefst 61% van de contracten is binnen een dag getekend!

Daarnaast kent digitaal ondertekenen met Stiply vele andere voordelen. Zo heb je grip op de zaak door het real-time bijhouden van de voortgang en is je portal volledig aan te passen naar je eigen huisstijl.

Verder kun je met Stiply rekenen op ontzorging en transparantie: alle functies heb je voor een vaste prijs en je betaalt niet steeds extra om op te schalen. Ook is vrijwel ieder document in iedere branche is mogelijk om digitaal te laten ondertekenen met Stiply!

 

ES_samenwerking_src

 

 

De gebruiksvriendelijkste ondertekenoplossing van de Benelux

Vervang de papieren handtekening door de digitale handtekening. Vereenvoudig en digitaliseer het ondertekenproces in slechts enkele minuten

๐Ÿ“ฒ Ondertekenen vanaf ieder device
โœ๏ธ Voeg tot wel 12 ondertekenaars toe per document
๐Ÿ“‚ Stuur eenvoudig algemene voorwaarden of bijlagen mee
โค๏ธ Gebruik eigen huisstijl (logo, teksten, eigen domeinnaam en bedrijfsomgeving)

 

Digitaal ondertekenen met Stiply: gemakkelijker ondertekenen kan niet!

Probeer zelf gratis hoe je een digitale handtekening maakt met Stiply.

Onderteken een document met Stiply

Monitor de voortgang

Bekijk in รฉรฉn oogopslag wat de voortgang van je ondertekenverzoeken zijn. Eenvoudig รฉn veilig in te zien via je eigen omgeving.  

๐Ÿ“‹ Overzichtelijk 
๐Ÿ• Real-time voortgang bijhouden
๐Ÿ’ก Geen handtekening ontvangen? Verstuur automatische reminders
๐Ÿ” Alleen jijzelf en de ondertekenaar(s) ontvangen het ondertekende document. Wij respecteren je privacy en hanteren het privacy-by-design principe.

 

Werk sneller en slimmer

Bespaar jezelf en je organisatie tijd, moeite, geld รฉn papier door het digitaliseren van het ondertekenproces. 

๐Ÿ’ธ Bespaar tot wel duizenden euro's per jaar
๐Ÿ“„ Verminder papiergebruik voor een beter milieu 
๐Ÿšจ Verminder fouten 
๐Ÿ• Bespaar tientallen minuten per verzonden ondertekenverzoek
๐Ÿ” Rechtsgeldig en veilig
โœ๏ธ Flexibeler en fijner voor ondertekenaars en klanten

 

Probeer nu 14 dagen GRATIS!
Stiply_digitaal_Elektronisch_ondertekenen_home_tekenen_via_telefoon_LR2

 

Stiply is transparant: wat kost het na de proefperiode?

Gebruiksvriendelijkheid, dat staat bij Stiply centraal. Zo ook in onze prijzen. Je betaalt per gebruiker en niet per ondertekenverzoek of ondertekenaar. We zijn transparant in onze prijzen en houden het eenvoudig en duidelijk. Met een Stiply abonnement kan je met een gerust hart documenten gaan versturen, zonder je druk te maken om credits of het aanschaffen van extra functionaliteiten.

Jaarlijks
Maandelijks
Compleet

Stiply Web - Professional

Eenvoudig en snel aan de slag

30,-

35,-

per gebruiker, per maand

Geen zorgen over het aantal documenten of credits. Betaling is per gebruiker, niet per document, aantal ondertekenaars, enveloppen etc.

Tot 20 ondertekenaars per document inbegrepen

Op volgorde รณf op willekeurige volgorde laten ondertekenen

Bijlage mogelijkheid

Alle veldtypen

Gebruik Stiply for Word

Authenticatie methoden

Automatische reminder

Adresboekfunctie

Sjabloonfunctie

Automatisch velden plaatsen

Eigen look-and-feel/ Huisstijl

Mailen uit eigen domein**

Bulkfunctionaliteit*

 

Probeer 14 dagen gratis

Klantbeleving en flexibiliteit

Stiply Web - Enterprise

Alle collega's laten werken met Stiply

โœ†

โœ†

plan zelf een kennismaking in

Alle standaard Stiply Web functionaliteiten

Enterprise ondertekenapplicatie

360ยฐ klantbeleving

Gericht op groei en flexibiliteit

Centraal beheer van de applicatie

Mogelijkheid tot het gebruik van de API

SLA

Gebruik Stiply for Word

Eigen bedrijfsportal op een eigen domein

Meerdere omgevingen/afdelingen

 

Plan een kennismaking

Integreren in bedrijfssoftware

Stiply Connect API

Vanuit software (API) werken met Stiply

โœ†

โœ†

plan zelf een kennismaking in

Documenten digitaal ondertekenen

Alle webfuncties vanuit een API integratie

API documentatie

SDK (PHP & C# .NET)

Alle veldtype

Alle authenticatie mogelijkheden

 

 

 

Plan een kennismaking

SMS-authenticatie kan worden geactiveerd voor โ‚ฌ 5 per gebruiker per maand.
 
Incassomachtigingen kost โ‚ฌ 10 per gebruiker per maand.
 
iDIN kost โ‚ฌ 0,70 per identificatie (geen vaste kosten).
 
* voor de bulkfunctionaliteit wordt โ‚ฌ 0,75 per ondertekenaar aanvullend in rekening gebracht.
 
** mailen vanuit eigen domeinnaam kan worden geactiveerd voor โ‚ฌ 7,50 per account/maand.
Voor accounts met meer dan 10 gebruikers kost deze functionaliteit โ‚ฌ 15,- per account/maand. 

Benieuwd naar digitaal ondertekenen?

Probeer het 14 dagen gratis

Laat jouw bedrijf regelmatig documenten ondertekenen of accorderen? Dat kan sneller met Stiply. Vul het formulier in en begin direct.