De gebruiksvriendelijkste ondertekenoplossing van de Benelux

Sluit je ook aan bij de meer dan 1000 bedrijven die met Stiply werken!

 

Stiply_digitale_handtekening_Trustpilot_reviews

    Meer weten over Stiply?

    Bekijk gratis ons webinar over digitaal ondertekenen en Stiply!

    Bekijk het on demand webinar

      1 min read

      Een nieuw logo en een nieuwe huisstijl voor Stiply

      Featured Image

      Ede, 30 september 2021 –Stiply kondigt aan dat het een nieuw logo en een nieuwe huisstijl krijgt. De verandering volgt op de herpositionering die de moedermaatschappij ondergaat. ‘Die verandering is noodzakelijk, als organisatie moet je meebewegen met de markt. Natuurlijk is een nieuw logo of huisstijl op zichzelf geen doel, hier zit een verhaal achter, een visie voor de toekomst en dat is het belangrijkste aspect’, zegt Jan Willem ter Steege, CEO van Stiply.

      Sinds de oprichting van Stiply in 2016 is er veel gebeurd. Na een vliegende start met de digitale handtekening speelde het bedrijf zich al snel in de kijker van de Innovestit Group, die het in 2019 acquireerde. Met Stiply komt Innovestit Group tegemoet aan de groeiende behoefte van klanten om administratieve lasten verder te verlichten en mogelijke fraude tegen te gaan. De digitaal ondertekenoplossing biedt een ideal manier om laagdrempelig én rechtsgeldig deze verlichting te realiseren.

      Innovestit Group, waar Stiply onderdeel van is, is in de afgelopen jaren sterk gegroeid, zowel autonoom als door overnames. Maar niet alleen de omvang van het bedrijf is veranderd; de hele markt is ingrijpend veranderd. Jan Willem ter Steege: ‘Wil je als organisatie ertoe blijven doen, dan moet je inspelen op veranderingen in de markt. Wij zien dat er steeds meer administratieve last is, steeds meer wet- en regelgeving waaraan je moet voldoen. Niet alleen Stiply biedt slimme oplossingen die deze administratieve last terugdringt, álle bv’s binnen de groep bieden oplossingen op het vlak van administratieve handelingen en we merken dat we elkaar meer en meer inschakelen voor onze klanten.’

      Als groeiende organisatie vormt Innovestit Group intussen een one-stop-shop voor klanten. Dat heeft tot gevolg dat de individuele labels die onder de Innovestit Group hangen, steeds meer en vaker met elkaar samenwerken. Het wordt tijd om als groep meer eenheid uit te stralen. Daarom gaat Innovestit Group binnenkort verder onder een nieuwe, meer passende naam en wordt de visuele merkidentiteit van Easy Systems en zusterbedrijven hierop aangepast. ‘De eenheid die wij al jaren zélf ervaren wordt hiermee ook voor de buitenwereld duidelijk’, aldus Jan Willem.

      En wat dit precies gaat betekent? Dat vertellen we u binnenkort. Stay tuned!

      Een rechtsgeldige digitale handtekening: welke gegevens blijven er achter na ondertekening?

      2 min read

      Een rechtsgeldige digitale handtekening: welke gegevens blijven er achter na ondertekening?

      Je wilt als hypotheekadviseur aan de slag met digitaal ondertekenen. Begrijpelijk, want dit bespaart jou én jouw klanten enorm veel tijd. Bovendien...

      Lees verder
      Waarom iDIN belangrijk is voor een rechtsgeldige digitale handtekening in het hypotheekproces

      2 min read

      Waarom iDIN belangrijk is voor een rechtsgeldige digitale handtekening in het hypotheekproces

      ‘Digitale handtekening onder geldleningsovereenkomst betwist. Vordering afgewezen. Handtekening voldoet niet aan de gestelde eisen volgens het...

      Lees verder
      Een blik op de toekomst van digitaal ondertekenen voor hypotheekadviseurs

      4 min read

      Een blik op de toekomst van digitaal ondertekenen voor hypotheekadviseurs

      De digitale ontwikkelingen gaan razendsnel. Even stilstaan en terugblikken naar wat het heeft opgeleverd kan dan erg waardevol zijn, maar ook...

      Lees verder