De gebruiksvriendelijkste ondertekenoplossing van de Benelux

Sluit je ook aan bij de meer dan 1000 bedrijven die met Stiply werken!

 

Stiply_digitale_handtekening_Trustpilot_reviews

    Meer weten over Stiply?

    Bekijk gratis ons webinar over digitaal ondertekenen en Stiply!

    Bekijk het on demand webinar

      Wat is Stiply en de digitale handtekening?

      Ervaar het gemak waarmee je een digitale handtekening kan laten zetten op een contract.

      Met Stiply eenvoudig digitaal laten ondertekenen

      Stiply is een software oplossing waar je digitaal mee kunt ondertekenen en contracten voorzien van een digitale handtekening. Met Stiply verhoog je de efficiëntie en het plezier rondom het laten ondertekenen van documenten en contracten. Stiply maakt je zakelijke leven een stuk makkelijker!

      Het ondertekend krijgen van documenten en contract is vaak een langdurige en intensieve handeling. Vaak wordt een document uitgeprint, ondertekend, ingescand, ergens opgeslagen, in de mail ingeladen en teruggemaild. Er komt in zo'n situatie best wel veel bij kijken. En een ondertekenaar moet wel in staat zijn om het document uit te printen en te scannen.

      Dat kan een stuk sneller door digitaal te laten onderteken met Stiply.

      Stiply digitaal ondertekenen inzicht in voortgang

      Ondertekenen en voortgang bijhouden

      Na het versturen van een digitaal contract kost het weinig moeite om inzicht te krijgen in de status van een document. Je kan precies zien of een e-mail of document al geopend is. Dit geeft je grip op de zaak en bespaart je uitzoekwerk. 
      Stiply digitaal ondertekenen eigen huisstijl

      Customize alles in lijn met jouw huisstijl

      Gebruik je eigen logo, kleuren en je vertrouwde huisstijl binnen Stiply. Voeg je eigen algemene voorwaarden en bijlagen toe en pas zelf alle e-mailteksten aan in jouw ondertekenverzoek. Het is zelfs mogelijk om een eigen bedrijfsportal te maken.

      Stiply veel functionaliteiten digitale handtekening

      Talloze andere functies

      Stiply ondersteunt maar liefst negen talen, voor jou en je ondertekenaars. Ook is er een slimme API om je eigen software aan Stiply te koppelen. Daarnaast zijn er talloze slimmigheden om jouw bedrijfsprocessen leuker en efficiënter te maken. Je kan hierbij denken aan een bulkverzending, waarmee je een document in één keer kan versturen naar tientallen of honderden ondertekenaars.

      Bekijk de features van Stiply

      Stiply klantondersteuning support

      Nederlandse klantondersteuning

      Tevreden klanten zijn onze allerhoogste prioriteit. We doen ons uiterste best om je te helpen, dus neem gerust contact op met vragen, opmerkingen en suggesties! Ons streven is om binnen een dag jouw vraag beantwoordt of opgelost te hebben. Ons support team is dagelijks bereikbaar op werkdagen van 9 tot 7 uur. 

      Neem contact met ons op

      Over Stiply 

      Stiply is een software oplossing waar je digitaal mee kunt ondertekenen en contracten voorzien van een digitale handtekening. Met Stiply verhoog je de efficiëntie en het plezier rondom het laten ondertekenen van documenten en contracten. Stiply maakt je zakelijke leven een stuk makkelijker!

      We begrijpen natuurlijk dat een product als Stiply draagvlak nodig heeft in je organisatie. Download daarom ons informatiedocument (slechts 1 pagina) zodat je deze binnen je organisatie kunt verspreiden. Hierin vind je beknopt alle informatie over Stiply die je nodig hebt.

      Als je je aanmeldt bij Stiply krijg je één account. Binnen één account kunnen meerdere gebruikers bestaan, die met hun eigen inloggegevens kunnen inloggen.

      Ja, we verlengen je abonnement automatisch met een maand of een jaar, afhankelijk van of je per maand of per jaar betaalt. Je kunt altijd opzeggen en je abonnement loopt dan aan het einde van de looptijd af.

      Om SMS-authenticatie te activeren rekenen we € 5,- per gebruiker per maand extra.

      Om incassomachtigen te activeren rekenen we € 10,- per gebruiker per maand extra.

      Bij Stiply hebben we een aantal overtuigingen en die hebben we hoog in het vaandel staan. We geloven in excellente customer-service en in een informele band met onze klanten en gebruikers. We maken software van hoogstaande kwaliteit die eenvoudig is in het gebruik. Bovendien werkt die software goed, ziet die er mooi uit en lost deze een concreet probleem op.

      Onze prijzen zijn op deze principes gebaseerd. We kijken niet naar onze concurrenten maar naar wat wij eerlijk en realistisch vinden om bovenstaande doelen waar te kunnen maken. Het resultaat zijn tarieven waarvoor we zelf software kunnen produceren, zonder hoge kantoorkosten of veel overhead, waarbij we wel de gewenste kwaliteit leveren. De prijs garandeert bovendien dat we alle vereiste expertise in huis om eventuele vragen fatsoenlijk te kunnen beantwoorden, zowel op juridisch als op technisch gebied. Bovendien kunnen we voor deze tarieven af en toe bij je langs komen om mee te denken over oplossingen voor jouw contracten workflow.

      We hebben gekozen voor een overzichtelijke prijs waarbij je altijd weet waar je aan toe bent en waarin we schaalbaar met je organisatie kunnen meegroeien.

      Als je op zoek bent naar een prijsvechter, dan ben je helaas bij ons niet aan het juiste adres. Wij geloven met Stiply een product te hebben ontwikkeld waarmee we voor de lange termijn met organisaties samen kunnen werken en willen daar vanaf het begin af aan op inzetten. Zin om samen te werken?

      Veiligheid en privacy bij Stiply

      Stiply neemt de bescherming van persoonsgegevens zeer serieus en voldoet aan alle wettelijke eisen op dit gebied. Je leest er hier meer over. Mocht je naar aanleiding hiervan meer vragen hebben, neem dan gerust contact op via privacy@stiply.nl.

      Stiply is gemaakt met een privacy-by-design principe in gedachten: Stiply bewaart jouw persoonsgegevens zo kort mogelijk. In de meeste gevallen wordt het document dat is ondertekend direct van onze servers verwijderd. Daarnaast worden persoonsgegevens van ondertekenaars op korte termijn onherroepelijk geanonimiseerd. Meer informatie hierover vind je in onze verwerkersovereenkomst. Je kunt ook altijd even contact opnemen via privacy@stiply.nl.

      Je gegevens worden opgeslagen in een hypermodern datacentrum in Frankfurt, Duitsland, dat ter beschikking wordt gesteld door Amazon. Je leest er hier meer over. Mocht je naar aanleiding hiervan meer vragen hebben, neem dan gerust contact op via privacy@stiply.nl.

      Jazeker, we stellen aan klanten een Verwerkersovereenkomst ter beschikking die aan alle wettelijke eisen voldoet. In deze overeenkomst leggen we precies uit wat we met data doen, hoe lang we die bewaren, etc. Neem voor meer informatie contact op via privacy@stiply.nl.

      Wij werken hard aan de veiligheid van onze software en nemen de veiligheid van je documenten zeer serieus. Stiply is echter een cloud-oplossing en wij vinden het belangrijk om eerlijk te vermelden dat een cloud-toepassing nooit 100% veilig kan zijn. Zorg dus zelf voor back-ups van je data en overweeg altijd zorgvuldig of een cloud-toepassing in jouw situatie de beste keuze is.

      Als jij jouw krabbel zet op een elektronisch document dan slaan wij deze handtekening alleen tijdelijk op, zodat het document kan worden ondertekend. Daarna wordt jouw handtekening weer verwijderd. Dat geldt ook voor andere gegevens die je opgeeft: we slaan zo min mogelijk gegevens op en gegevens die we opslaan bewaren we zo kort mogelijk.

      Dat hoef je zelf niet te doen. Als jij jouw krabbel zet op een elektronisch document dan slaan wij deze handtekening alleen tijdelijk op, zodat het document kan worden ondertekend. Daarna wordt jouw handtekening weer verwijderd. Dat geldt ook voor andere gegevens die je opgeeft: we slaan zo min mogelijk gegevens op en gegevens die we opslaan bewaren we zo kort mogelijk.

      Nee, we kijken nooit in verzonden documenten en onze medewerkers ook niet. Dat is alleen anders in uitzonderingsgevallen, bijvoorbeeld als we wettelijk verplicht zijn om een document aan een handhavende instantie over te dragen.

      Zo werkt Stiply

       

      De personen die jouw documenten gaan ondertekenen, hoeven alleen op een link in een e-mail te klikken. Zij hoeven niet in te loggen en ook niets te betalen en kunnen direct hun elektronische handtekening zetten op hun computer, tablet of smartphone.

      Daarvoor kijk je naar de grijze bolletjes in het overzicht van ondertekenverzoeken. Als die bolletjes groen worden, weet je dat de ondertekenaar bezig is met jouw document. In dit artikel lees je hier meer over.

      Ja, dat kan zeker. Standaard kun je drie ondertekenaars per document toevoegen. Deze ondertekenaars moeten allemaal om de beurt.

      Stiply werkt op alle moderne browsers. Dat betekent Internet Explorer versie 10 of hoger (bij voorkeur 11), Edge, Chrome, FireFox en Safari.

      Ondertekenaars kunnen hun elektronische handtekening zetten op hun PC, MacBook, tablets of smartphone. Zo maken we de drempel om digitaal te ondertekenen voor je klanten zo laag mogelijk.

      Stiply wordt gehost op het hostingplatform van Amazon in een hypermodern datacentrum in Frankfurt, Duitsland.

      Stiply wordt continu doorontwikkeld, dat betekent dat we ook op regelmatige basis onderhoud aan onze software uitvoeren. Af en toe leidt dat even tot een verminderde bereikbaarheid, zodat we nieuwe functies en verbeteringen live kunnen zetten. We proberen dergelijke updates zoveel mogelijk buiten werktijd te doen, zodat je daar als klant zo min mogelijk last van hebt.

      Enthousiast geworden? Probeer het gratis uit!

      Je krijgt 10 dagen uitgebreid de tijd om Stiply uit te ervaren en documenten te versturen. 

      Je zit nergens aan vast!

      Maak direct een gratis account aan