De gebruiksvriendelijkste ondertekenoplossing van de Benelux

Sluit je ook aan bij de meer dan 1000 bedrijven die met Stiply werken!

 

Stiply_digitale_handtekening_Trustpilot_reviews

    Meer weten over Stiply?

    Bekijk gratis ons webinar over digitaal ondertekenen en Stiply!

    Bekijk het on demand webinar

      2 min read

      In 3 stappen starten met digitaal ondertekenen

      Featured Image

      Ben je veel tijd kwijt aan administratie, terwijl je liever je tijd wilt besteden aan échte HR-werkzaamheden? Moet je vaak lang wachten voordat je een document met handtekening terugkrijgt en verlies je weleens het overzicht door de hoeveelheid overeenkomsten? Met Stiply digitaliseer en optimaliseer je het ondertekenproces. Bovendien hebben toekomstige medewerkers die thuiswerken ook toegang tot het ondertekenen van de documenten. In slechts drie eenvoudige stappen, kun jij starten met digitaal ondertekenen. Wil je weten hoe? Lees dan snel verder.

      Wat is Stiply?

      We willen je graag wat meer vertellen over Stiply. Stiply is onze digitale ondertekenoplossing, want het printen, tekenen, en weer opnieuw inscannen van een document is eigenlijk niet meer van deze tijd. Bovendien kun je direct verschillende authenticatiemogelijkheden, zoals SMS, iDIN of PiM, toepassen, zodat je zeker weet dat de digitale handtekening ook rechtsgeldig is. Handig hè? Door jouw documenten eenvoudig, snel en veilig online te laten ondertekenen, bespaar je een hoop tijd op je administratie en kan je meer tijd besteden aan de leuke elementen binnen je vak.

      In 3 stappen starten met digitaal ondertekenen

      Nieuwsgierig naar hoe je begint met digitaal ondertekenen via Stiply? We hebben het zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt:

      Stap 1: vrijblijvend testen en ervaren

      Veel van onze klanten beginnen met een proefaccount. Hartstikke handig, want dan heb je 14 dagen de tijd om Stiply vrijblijvend uit te proberen, inclusief alle bijbehorende functionaliteiten. Natuurlijk helpen we je op weg door allerlei tips en tricks te delen: hoe werkt Stiply, hoe zit het met de rechtsgeldigheid of veiligheid van een digitale handtekening en hoe laat je op een snelle manier je document ondertekenen met tags?

      Stap 2: stukje voorbereiding

      Wat is voor jullie het meest praktisch: één of meerdere accounts? Binnen één account kunnen meerdere gebruikers bestaan, die met hun eigen inloggegevens kunnen inloggen. Eén account met meerdere gebruikers kan prima werken voor een HR-afdeling en is zelfs handig wanneer een collega bijvoorbeeld op vakantie of ziek is. Je kunt namelijk alle ondertekenverzoeken inzien (afhankelijk van de rechten die je hebt). Wanneer meerdere afdelingen, bijvoorbeeld HR én sales, gebruik willen maken van Stiply is het aan te raden om per afdeling een apart account aan te vragen.

      Stap 3: aan de slag met digitaal ondertekenen!

      Stiply geeft zelf aan wanneer je proefperiode van 14 dagen voorbij is. Je upgrade dan je proefaccount eenvoudig naar een betaald account en je bepaalt zelf of je een maand- of jaarabonnement aanschaft. Alles wat je tot dan toe hebt verwerkt in Stiply blijft uiteraard toegankelijk. Natuurlijk staat onze supportafdeling voor je klaar, wanneer je vragen hebt over Stiply en je gebruikersaccount.

      Ook tijd besparen met digitaal ondertekenen?

      We snappen dat je graag meer wilt weten over Stiply en de voordelen voor jouw HR-afdeling. Daarom hebben we een handige infographic gemaakt met álles over Stiply als ondertekenoplossing in één overzicht. Ben je overtuigd en wil je Stiply graag uitproberen? Vraag dan hier een gratis proefaccount aan.

      New call-to-action

      Stiply behaalt ISO 9001, 27001 én ISO 27017 op digitale handtekening

      Stiply behoort tot de één van de weinige IT-bedrijven in Nederland die naast het ISO 9001, ISO 27001 ook het ISO 27017 certificaat voor clouddiensten...

      Lees verder

      Starten met de digitale handtekening? Zo kies je de juiste software voor jouw bedrijf

      Je gaat aan de slag met digitaal ondertekenen. Een mooie stap die veel geld en tijd kan besparen. Maar er zijn best veel softwareoplossingen,...

      Lees verder

      Digitaal identificeren en de digitale handtekening in finance: waar moet je op letten?

      Werk jij op de afdeling Finance en overweeg je om aan de slag te gaan met digitaal ondertekenen? Dat is niet gek, gezien alle voordelen die de...

      Lees verder