2 min read

Numblees Accountants: "Digitaal ondertekenen is sneller, professioneler en minder foutgevoelig"

Featured Image

 

Numblees Accountants is een snelgroeiende jonge organisatie met een duidelijke en vernieuwende visie op accountancy. Peter Reichgelt is directeur-eigenaar van Numblees en ging met ons in gesprek: “Klanten betalen bij ons een vast bedrag per maand en wij zorgen voor een bijgewerkte administratie. Weg met de standaard ‘uurtje factuurtje’. Je haalt de tijdsdruk weg en je hebt meer tijd om echte structurele oplossingen te bieden voor de klant.”

 

Was de groei van de organisatie de aanleiding om te starten met digitaal ondertekenen via Stiply, Peter?

“Ja, binnen de organisatie ondertekenen we diverse documenten, zowel intern als extern. Voor een accountant is administratie erg belangrijk. Zo ook de administratie van digitale documenten. We merkten dat het ondertekenproces via een ‘natte’ handtekening op papier en via post veel meer tijd en moeite kostte, vooral naarmate de organisatie groeide. Ook was het verkrijgen van incassomachtigingen een onhandig en tijdrovend proces, zowel voor ons als voor de klant. Hier zagen we dus kansen.”


Hoe verliep de zoektocht?

“Ik ben simpelweg gaan googelen naar een oplossing die hierin voorzag en kwam zodoende bij Stiply uit. Ik ben gestart met een proefaccount en kon gemakkelijk aan de slag. De tool wijst in principe zichzelf. Dat is wat mij betreft ook het grote voordeel van Stiply: het is zo gemaakt dat je zonder aanvullende uitleg ondertekenverzoeken kunt versturen.”

Waarom de definitieve keuze voor Stiply na het proefaccount?

“Stiply is gebruiksvriendelijk, snel en simpel en toch een tool waar je veel mee kan. Bovendien zorgt de incassofunctie en het ondertekenen voor service naar de klant. Waar ik heel blij mee ben, is dat het mogelijk is om te mailen uit eigen domeinnaam. Dit straalt nog meer professionaliteit uit naar de klant. De klant heeft niet eens door dat het document via Stiply ondertekend wordt. Daarnaast kan ik gemakkelijk de voortgang bewaken van de ondertekenverzoeken in het dashboard, ideaal.”

Wat voor documenten laat je ondertekenen via Stiply?

“Na het proefaccount heb ik ervoor gekozen om een betaald abonnement af te nemen. Dit kon gemakkelijk in mijn eigen dashboard. Tegenwoordig gebruiken wij als accountants Stiply bij contracten, offertes en ook bij notuleren van de vergaderingen (AVA).”

Wat betekent het gebruik van Stiply voor de organisatie?

“Voor mij is de service naar de klant een groot voordeel. De klant hoeft namelijk documenten niet meer te scannen, ondertekenen en printen om ze te kunnen ondertekenen. Dit past ook goed bij de insteek vanuit onze eigen organisatie. Daarnaast is het minder foutgevoelig en zorgt het intern voor een versnelling van het proces. Ik kan wel concluderen dat Stiply zowel intern als extern voor gemak zorgt in mijn accountantskantoor.”

Ervaar zelf het gemak

Ervaar zelf het gemak van digitaal ondertekenen voor jouw organisatie! Probeer Stiply gratis of neem snel een kijkje in de oplossing tijdens een online demo.

Gratis proefaccount of bekijk de demo

Digitaal ondertekenen via C-digital

3 min read

Digitaal ondertekenen via C-digital

We connect your systems! Dat staat bovenaan onze website, want dat is wat C-digital doet. Veel bedrijven merken dat ze door bijvoorbeeld snelle...

Lees verder
Digitaal ondertekenen vanuit de software van Yes-co

3 min read

Digitaal ondertekenen vanuit de software van Yes-co

Bij Yes-co houden we van efficiënte, makkelijke en vriendelijke processen voor onze klanten. Het ondertekenen van bijvoorbeeld een koopakte van een...

Lees verder
ABN AMRO laat intermediairs digitaal ondertekenen met Stiply

4 min read

ABN AMRO laat intermediairs digitaal ondertekenen met Stiply

De ABN AMRO-bank accepteert digitale handtekeningen op alle documenten rondom een hypotheekaanvraag, op één voorwaarde: dat deze gezet zijn met de...

Lees verder