Blog

Koppeling met Saamn voor de kinderopvang

De makers van dé software voor kinderopvangorganisaties TecSoft (de maker van The Nanny Kindplanning) heeft in hun nieuwste product Saamn een koppeling gerealiseerd met digitaal ondertekenen van Stiply. Zo kunnen alle contracten, zoals plaatsingscontracten, direct vanuit Saamn digitaal ondertekend worden.

Lees verder

SPF-record toevoegen

Omdat Stiply namens jou mailtjes verstuurt, is het goed om ons daar formeel toestemming voor te geven. Als je dat niet doet heb je kans dat de e-mails van Stiply als spam worden gezien door de inbox van je ondertekenaars. Hoe je deze toestemming geeft, lees je hieronder.

Lees verder

API: Koppel Stiply aan je website

Stiply is dé tool voor het sneller en efficiënter digitaal laten ondertekenen van jouw documenten. Je uploadt je documenten via Stiply en verstuurt ze met een paar klikken naar je klanten zodat je klanten je contract snel elektronisch kunnen ondertekenen. Dit leidt tot het sneller sluiten van deals en bovendien is het voor zowel jou als je klanten enorm gebruiksvriendelijk. Maar wist je dat je nog een stap extra kunt zetten en online ondertekenen nog verder kunt integreren in workflow? Daar komt onze API om de hoek kijken.

Lees verder

Papierloos werken: hoe zet je de eerste stappen

Papierloos werken is iets waar we al jaren over praten zonder dat er veel verandert op het gemiddelde kantoor. Bureaus met stapels papier en overvolle dossierkasten zijn op veel werkplekken nog steeds aan de orde van de dag. Toch is er ook hoop. Hoe veel papier hebben we nog nodig en wat kan er anders?

Lees verder

Boost je productiviteit met technologie

Verhoogde productiviteit staat bovenaan de prioriteitenlijst van veel organisaties. Dat komt doordat klantverwachtingen veranderen onder invloed van technologische vooruitgang en globalisering. Vanwege al die nieuwe mogelijkheden komt de lat steeds hoger te liggen.

Lees verder

5 redenen om als HR-afdeling digitaal te ondertekenen

Het is iets waar iedere HR-afdeling tegenaan loopt: het aannemen van nieuwe medewerkers gaat gepaard met veel papierwerk. Van loonadministraties tot verzekeringen en het contract zelf: nieuwe medewerkers zijn de eerste dagen vooral druk met het invullen en ondertekenen van documenten.

Lees verder

Festivalorganisatoren: 5 eigenschappen waaraan je ze herkent

Het is weer zover. Met een biertje (of twee) in de hand trekken honderdduizenden mensen erop uit. Voor lekker eten, mooi weer en vooral heel veel muziek. Met andere woorden: de festivalzomer is losgebarsten.

Lees verder

Time management als een baas

Iedereen heeft even veel tijd: 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar. Meer krijg je niet. Handig met je tijd omgaan kan belangrijk zijn, helemaal op je werk, waar tijd gelijk staat aan geld. Gelukkig zijn er mogelijkheden om de tijd die je hebt, optimaal te benutten. In deze blog geven we je een paar handige tips om tijd te besparen op kantoor. Zo kun jij je voor de volle 100% inzetten voor de dingen waar je echt mee bezig moet.

Lees verder

iDIN en Verwerkersovereenkomst

Zoals je waarschijnlijk wel weet treedt op 25 mei 2018 treedt de de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming (de AVG) in werking. Het is verplicht om met alle verwerkers een verwerkersovereenkomst af te sluiten.

Lees verder

Hoe implementeer je nieuwe digitale tools met succes?

Nieuwe digitale tools binnen je organisatie aan de man brengen kan lastig zijn. Het levert soms behoorlijk wat weerstand op. Nieuwe tools worden door veel medewerkers gezien als extra werk en als overbodig. Misschien nog wel de belangrijkste reden: mensen hebben het nu eenmaal niet zo op verandering. “Ons huidige programma werkt toch prima?” hoor je vaak. Veel bedrijven snappen de noodzaak van nieuwe tools, maar geven aan dat de implementatie vaak te langzaam verloopt. Werk aan de winkel dus. In deze blog bespreken we hoe jij je medewerkers enthousiast maakt om met nieuwe tools aan de slag te gaan, en hoe je hen goed op weg helpt.

Lees verder