Blog

Online identiteit

In de onlinedatingwereld liegen mensen er heel wat af. Mensen maken nepprofielen aan op social media-websites met foto\'s van een ander en/of een verzonnen achtergrond, om zich als iemand anders dan zichzelf voor te doen. In het bedrijfsleven speelt de problematiek van online identiteit ook steeds vaker, bijvoorbeeld bij het digitaal ondertekenen van documenten. Maar hoe weet je nu wie wie is online?

Lees verder

InnovestIT Group neemt Stiply over

Ede, 19 augustus 2019 – InnovestIT Group, specialist in het automatiseren van financiële en administratieve back-office processen, kondigt de overname van Stiply aan, specialist in digitale handtekeningen. ‘Met Stiply komen we tegemoet aan de groeiende behoefte van onze klanten om administratieve lasten verder te verlichten en mogelijke fraude tegen te gaan. Stiply draagt daarmee bij aan compliancy en efficiëntere bedrijfsprocessen’, zegt Erik van Doorn, CEO van InnovestIT.

Lees verder

Koppeling met Saamn voor de kinderopvang

De makers van dé software voor kinderopvangorganisaties TecSoft (de maker van The Nanny Kindplanning) heeft in hun nieuwste product Saamn een koppeling gerealiseerd met digitaal ondertekenen van Stiply. Zo kunnen alle contracten, zoals plaatsingscontracten, direct vanuit Saamn digitaal ondertekend worden.

Lees verder

SPF-record toevoegen

Omdat Stiply namens jou mailtjes verstuurt, is het goed om ons daar formeel toestemming voor te geven. Als je dat niet doet heb je kans dat de e-mails van Stiply als spam worden gezien door de inbox van je ondertekenaars. Hoe je deze toestemming geeft, lees je hieronder.

Lees verder

API: Koppel Stiply aan je website

Stiply is dé tool voor het sneller en efficiënter digitaal laten ondertekenen van jouw documenten. Je uploadt je documenten via Stiply en verstuurt ze met een paar klikken naar je klanten zodat je klanten je contract snel elektronisch kunnen ondertekenen. Dit leidt tot het sneller sluiten van deals en bovendien is het voor zowel jou als je klanten enorm gebruiksvriendelijk. Maar wist je dat je nog een stap extra kunt zetten en online ondertekenen nog verder kunt integreren in workflow? Daar komt onze API om de hoek kijken.

Lees verder

Papierloos werken: hoe zet je de eerste stappen

Papierloos werken is iets waar we al jaren over praten zonder dat er veel verandert op het gemiddelde kantoor. Bureaus met stapels papier en overvolle dossierkasten zijn op veel werkplekken nog steeds aan de orde van de dag. Toch is er ook hoop. Hoe veel papier hebben we nog nodig en wat kan er anders?

Lees verder

Boost je productiviteit met technologie

Verhoogde productiviteit staat bovenaan de prioriteitenlijst van veel organisaties. Dat komt doordat klantverwachtingen veranderen onder invloed van technologische vooruitgang en globalisering. Vanwege al die nieuwe mogelijkheden komt de lat steeds hoger te liggen.

Lees verder

5 redenen om als HR-afdeling digitaal te ondertekenen

Het is iets waar iedere HR-afdeling tegenaan loopt: het aannemen van nieuwe medewerkers gaat gepaard met veel papierwerk. Van loonadministraties tot verzekeringen en het contract zelf: nieuwe medewerkers zijn de eerste dagen vooral druk met het invullen en ondertekenen van documenten.

Lees verder

Festivalorganisatoren: 5 eigenschappen waaraan je ze herkent

Het is weer zover. Met een biertje (of twee) in de hand trekken honderdduizenden mensen erop uit. Voor lekker eten, mooi weer en vooral heel veel muziek. Met andere woorden: de festivalzomer is losgebarsten.

Lees verder

Time management als een baas

Iedereen heeft even veel tijd: 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar. Meer krijg je niet. Handig met je tijd omgaan kan belangrijk zijn, helemaal op je werk, waar tijd gelijk staat aan geld. Gelukkig zijn er mogelijkheden om de tijd die je hebt, optimaal te benutten. In deze blog geven we je een paar handige tips om tijd te besparen op kantoor. Zo kun jij je voor de volle 100% inzetten voor de dingen waar je echt mee bezig moet.

Lees verder