De gebruiksvriendelijkste ondertekenoplossing van de Benelux

Sluit je ook aan bij de meer dan 1000 bedrijven die met Stiply werken!

 

Stiply_digitale_handtekening_Trustpilot_reviews

    Meer weten over Stiply?

    Bekijk gratis ons webinar over digitaal ondertekenen en Stiply!

    Bekijk het on demand webinar

      2 min read

      Geen resources om zelf digitale handtekeningen te maken?

      Featured Image

      ‘Kunnen wij ook niet iets gaan doen met digitale handtekeningen?’ of ‘Een klant wil graag digitaal kunnen ondertekenen, misschien moeten we iets maken?’ Vragen die tijdens een vergadering bijvoorbeeld, of zo tussen neus en lippen door aan je gesteld worden. Het zijn vragen die eigenlijk alleen maar nog meer vragen bij je oproepen: Kunnen we digitale handtekeningen zelf maken? Hebben we daar de juiste mensen en resources voor? Of kunnen we misschien beter kiezen voor een samenwerking met een ander bedrijf? En wat zijn dan onze opties?

      Weer een taak die je kunt toevoegen aan je alsmaar groeiende to-do list.

       

      Stiply partner worden

      Wil je meer weten over wat je kunt verwachten van een partnership met Stiply?

      In dit webinar gaan we dieper op deze vraag in, maar behandelen we ook: Wat de voordelen zijn van een partnership met Stiply. En hoe je een integratie met je eigen software kunt maken. 

      Bekijk het webinar

       

      Stiply api webinar thumbnail

       

       

      Digitale handtekeningen maken lastiger dan het lijkt?  

      Op het eerste gezicht lijkt het ontwikkelen van digitale handtekeningen mogelijk eenvoudig, maar als je een paar stappen verder denkt is het misschien toch meer werk dan je van tevoren had gedacht. Welke functionaliteiten moet de oplossing hebben? Moet de gebruiker meerdere documenten tegelijk ondertekenen? Kan dit willekeurig of via een vast sjabloon? En is er één ondertekenaar of moeten dit er meerdere zijn? Stuk voor stuk vragen waar je over na moet denken en rekening mee moet houden, als je digitale handtekeningen wilt gaan ontwikkelen binnen je eigen software.

      Langzaam kom je tot het besef dat dit wel eens een tijdrovend klusje kan gaan worden. En begin je te twijfelen. Want is dit iets waar je eigenlijk wel tijd aan wilt en/of kunt besteden? Na lang wikken en wegen ben je eruit. Dit is niet iets wat jullie zelf gaan maken. Het kost behoorlijk wat tijd en vraagt zoveel resources dat het gewoonweg niet gaat lukken om dit op korte termijn op te pakken. Maar ja, de (interne) klant heeft geen tijd om twee jaar te wachten, dus je gaat op zoek naar een bestaande oplossing voor digitale handtekeningen die je kunt integreren in je eigen software. 

      Bestaande oplossing voor digitaal ondertekenen integreren in je eigen software

      Rome is niet in één dag gebouwd en datzelfde geldt ook voor software. Maar gelukkig leiden er net zoals naar Rome, meerdere wegen naar het oplossen van een probleem. En waarom zou je het je zelf moeilijker maken dan nodig is? Als je gaat kijken naar een bestaande oplossing die je wilt gaan integreren, is het belangrijk om in kaart te brengen waar deze aan moet voldoen. Hier kun je mooi de functionaliteiten, die je al eerder hebt benoemd, als wensenlijstje gebruiken. Scheelt je weer werk. Inspiratie nodig? In het blog Digitale handtekening software: Wat kan ik ermee binnen mijn eigen software? geven we diverse voorbeelden ter inspiratie. 

      Ook is het goed om in de gaten te houden hoe makkelijk het is om die al bestaande oplossing te integreren binnen je eigen software. Want als het te veel tijd gaat kosten, had je dat natuurlijk net zo goed zelf kunnen doen. Dat digitale handtekeningen integreren helemaal niet moeilijk hoeft te zijn lees je hier. Door te kiezen voor een bestaande oplossing, kun je tegemoetkomen aan de wens om digitale handtekeningen mogelijk te maken. Zo kun je jouw klanten meerwaarde bieden op het gebied van digitaal ondertekenen. En zelf tijd besparen, die je anders nodig had gehad om functies en features te ontwikkelen.

      Zo, kun je die alvast van je lijstje afstrepen. Op naar de volgende taak. Misschien is dat wel een integratie maken met Stiply? Benieuwd naar hoe je dat doet? Lees de uitleg over het maken van een integratie.

      BLOG

      Hoe maak je een integratie met Stiply?

      Lees het blog

       

      www.stiply.nlhubfsContent StiplyST_Partner_CampagneStiply_digitale_handtekening_integreren_eenvoudig_LR

       

       

       

      Een rechtsgeldige digitale handtekening: welke gegevens blijven er achter na ondertekening?

      2 min read

      Een rechtsgeldige digitale handtekening: welke gegevens blijven er achter na ondertekening?

      Je wilt als hypotheekadviseur aan de slag met digitaal ondertekenen. Begrijpelijk, want dit bespaart jou én jouw klanten enorm veel tijd. Bovendien...

      Lees verder
      Waarom iDIN belangrijk is voor een rechtsgeldige digitale handtekening in het hypotheekproces

      2 min read

      Waarom iDIN belangrijk is voor een rechtsgeldige digitale handtekening in het hypotheekproces

      ‘Digitale handtekening onder geldleningsovereenkomst betwist. Vordering afgewezen. Handtekening voldoet niet aan de gestelde eisen volgens het...

      Lees verder
      Een blik op de toekomst van digitaal ondertekenen voor hypotheekadviseurs

      4 min read

      Een blik op de toekomst van digitaal ondertekenen voor hypotheekadviseurs

      De digitale ontwikkelingen gaan razendsnel. Even stilstaan en terugblikken naar wat het heeft opgeleverd kan dan erg waardevol zijn, maar ook...

      Lees verder