Blog

Stiply heeft nu een API

Van verschillende klanten hebben we gehoord dat er behoefte was aan koppelingen tussen Stiply en andere software. Het is bijvoorbeeld handig om vanuit je administratiesoftware direct een contract te genereren en dat meteen vanuit je eigen software naar je klanten te versturen en digitaal ondertekend terug te krijgen. Je hoeft dan niet meer in te loggen op Stiply om toch van de voordelen van de dienst gebruik te maken.

Lees verder

Filters

Zoals ook uitgelegd in onze blogpost over het ordenen van kolommen, is het handig om overzicht van al je ondertekenverzoeken te bewaren. Het scherm met Openstaande verzoeken toont je alle ondertekenverzoeken die je hebt verstuurd en die nog niet door alle ondertekenaars zijn voorzien van een digitale handtekening. Om snel de status van bepaalde verzoeken uit te lezen, biedt Stiply nu de mogelijkheid om verzoeken te filteren.

Lees verder

Kolommen ordenen

Als je bedrijf veel ondertekenverzoeken verstuurt, dan is het belangrijk om overzicht te bewaren. Dit is één van de voordelen van Stiply. In het scherm Openstaande verzoeken zie je alle ondertekenverzoeken die je naar je klanten hebt gestuurd in een helder overzicht. Je ziet per verzoek direct of je klant jouw ondertekenverzoek heeft ontvangen en of hij zijn digitale handtekening al heeft gezet.

Lees verder

SMS-authenticatie

Voor het zetten van een geldige digitale handtekening is het belangrijk dat je zo goed mogelijk vaststelt dat de ondertekenaar echt is wie hij zegt te zijn. Dat heeft een ingewikkelde juridische reden die hier is uitgelegd.

Lees verder

Stiply verwerkt pdf-bestanden beter

Naar aanleiding van nuttige feedback van onze klanten, is gebleken dat Stiply met bepaalde PDF-documenten niet goed overweg kon. Het ging daarbij om pdf-documenten waar bijvoorbeeld formulieren instonden, die kunnen worden ingevuld. Deze pdf-documenten waren schrijfbaar en zekerheidshalve gaf Stiply daarom een foutmelding.

Lees verder

Ondertekenverzoeken verwijderen

Bij Stiply luisteren we graag naar de wensen van onze klanten. Daarom hebben we toegevoegd dat je ondertekenverzoeken ook kunt verwijderen als de ondertekentermijn nog niet is verlopen. Vanzelfsprekend kun je hier het beste voorzichtig mee omgaan. Jouw klant heeft immers net een contract van je ontvangen en als je het verzoek dan verwijdert, werkt de link in zijn e-mail niet meer.

Lees verder

Stiply gekoppeld aan Kocon

Niet zonder trots kunnen we melden dat Stiply vanaf nu te koppelen is met Kocon van HHB. Kocon is een van de meestgebruikte softwarepakketten in de kinderopvangbranche. Kinderdagverblijven versturen veel documenten. Als je zelf kinderen hebt, dan weet je dat ouders voor allerlei zaken hun handtekening moeten zetten. De administratieve afdelingen van kinderdagverblijven hadden een dagtaak aan het verwerken van deze contracten.

Lees verder

Voortgang van verzoeken bijhouden

In Stiply kan je eenvoudig bijhouden wat de voortgang van een ondertekenverzoek is. Als je naar je klant een document hebt verstuurd, zie je in het overzicht van Openstaande verzoeken precies hoe ver de klant in het proces is gevorderd. Sinds kort is deze functionaliteit verbeterd en uitgebreid.

Lees verder

Interne opmerkingen toevoegen

Inmiddels is de beta-versie meer dan een maand live en zijn we druk bezig om alle voorgestelde wijzigingen door te voeren. Zo is op aanraden van een testgebruiker de mogelijkheid toegevoegd om interne opmerkingen toe te voegen aan een document.

Lees verder