Zo start je als hypotheekadviseur in 6 simpele stappen met de digitale handtekening
Steeds meer hypotheekkantoren zijn bezig met digitaliseren. Dit is een duurzame keuze, want minder printen is beter voor het milieu, maar kan ook...
Het gebruik van de PiM app als authenticatie middel tijdens de digitale handtekening heeft een aantal voordelen voor jou als gebruiker van Stiply:
Met PiM kun je je bij verschillende bedrijven aanmelden, inloggen of identificeren. Zo heb je minder apps op je telefoon en minder pasjes in je portemonnee. En het is veiliger en makkelijker.
Zo hoef jij niet meer al die wachtwoorden te onthouden, of bang te zijn dat iemand je pasjes steelt. Vergeet dus het standaard wachtwoord dat je overal voor gebruikt. Want nu staan al je persoonlijke gegevens overzichtelijk in één app, die extra goed beveiligd is. Zo heb jij de controle over welke gegevens je deelt. PiM beveiligt je gegevens door op verschillende manieren te versleutelen. Bovendien open je de app met je vingerafdruk, face-id of unieke pincode. Veiliger kan niet! Omdat de app betrouwbare bronnen gebruikt, weet je als bedrijf altijd goed met wie je te maken hebt.
Een profiel maak je heel simpel aan.
1. Ga naar de App Store (iOS) of de Play Store (Android)
2. Download de PiM-app
3. Open de app en doorloop de stappen
Je gegevens zijn super goed beveiligd in Nederlandse dataservers van KPN
Wij controleren je telefoonnummer en je valideert je e-mailadres. Je profiel bevat nu de basisinformatie. Je kunt met iDIN nog meer gegevens toevoegen, zoals bijvoorbeeld je naam, geboortedatum en adres.
Als gebruiker van Stiply kies je simpelweg de optie ‘PiM ID’ in het authenticatie drop down menu. De ondertekenaar krijgt na het ondertekenen van het document de PiM pagina te zien, waar hij/zij via de PiM app de authenticatie moet afronden.
Degene die jouw document gaat ondertekenen download de app en maakt een account aan. Vervolgens ziet diegene een unieke QR code die hij scant met de PiM app. Scan, vink, go! De digitale handtekening is gezet!
Dagelijks werken honderden bedrijven met de digitaal ondertekenoplossing van Stiply. Ze verbeteren niet alleen de efficiëntie, maar ook het plezier en gemak in hun werk.
Zo presteer je meer in dezelfde hoeveelheid tijd in een dag!
Benieuwd wat digitaal ondertekenen voor jouw organisatie kan betekenen?
Steeds meer hypotheekkantoren zijn bezig met digitaliseren. Dit is een duurzame keuze, want minder printen is beter voor het milieu, maar kan ook...
Je wilt als hypotheekadviseur het liefst gaan werken met een digitale handtekening. Om je heen zie je in de branche dat het andere intermediairs én...
Wie in de financiële dienstverlening met een digitale handtekening werkt, ervaart iedere dag de voordelen. Het werkt een stuk sneller, efficiënter,...