Functionaliteiten van digitaal ondertekenen
Ontdek de functionaliteiten van onze web oplossing, gebruikt door meer dan duizend klanten in de Benelux. Liever zelf uitproberen?

De beste functionaliteiten van digitaal ondertekenen voor jouw organisatie
Stiply biedt een complete en gebruiksvriendelijke digitale ondertekenoplossing met diverse functionaliteiten.
Het is prettig om een applicatie te gebruiken waar je meer in kan, dan alleen een digitale handtekening ophalen!
Ervaar de functionaliteiten die bij je organisatie passen en stroomlijn processen vandaag nog. Ontdek hoe je een digitale ondertekenverzoek maakt met Stiply.
Onbeperkt documenten
Je betaalt een vaste prijs per maand, ongeacht het verbruik. Geen verrassingen aan het eind van de maand.
Méér dan alleen ondertekenen...
Voeg naast handtekeningvelden gemakkelijk tekst-, paraaf-, datumvelden en checkboxen toe.
Digitale incassomachtiging
Verkrijg naast een digitale handtekening ook direct een B2B of B2C incassomachtiging. Handel machtigingen in één keer volledig digitaal af. Meer weten?
Bulk verzending
Verstuur in enkele stappen eenvoudig een ondertekenverzoek naar een grote groep mensen. Upload de emailadressen van de ondertekenaars, plaats de invoervelden en verstuur het verzoek naar de ondertekenaars.
Aanvullende documenten opvragen
Naast een contract voorzien van een digitale handtekening is het ook mogelijk om aanvullende documenten uit te wisselen met Stiply.
Beschikbaar in 9 talen
De Stiply omgeving is beschikbaar in 9 verschillende talen.
Onderteken op ieder apparaat
Het versturen en ondertekenen van ondertekenverzoeken kan op je smartphone, tablet of laptop. Teken je handtekening, type je naam of upload een afbeelding.
Meerdere ondertekenaars
Voeg tot wel 20 ondertekenaars toe aan het te ondertekenen document, zonder extra kosten.
Eigen adresboek
Sla veelgebruikte mailadressen op in het adresboek. Nooit meer terugzoeken van gebruikte mailadressen.
Jouw Stiply omgeving aanpassen naar eigen inzicht
Richt jouw digitaal ondertekenomgeving geheel in naar eigen wens.
Voor een professionele uitstraling van je organisatie en een prettige ervaring van de ondertekenoplossing, is het mogelijk om de volledige huisstijl in de applicatie te verwerken.
Creëer eigen sjablonen
Plaats tags in documenten die regelmatig gebruikt worden en automatiseer het ondertekenproces. Dit maakt digitaal ondertekenen nog sneller en efficiënter.
Eigen huisstijl
Voeg uw eigen logo, kleuren en huisstijl toe. Verhoog de professionele uitstraling van jouw organisatie bij het versturen van ondertekenverzoeken.
Email templates
Maak email templates aan voor een nóg snellere en professionelere afhandeling van het ondertekenverzoek van je organisatie.
Dit kan bijvoorbeeld voor verschillende documenten die moeten worden verzonden of uit naam van verschillende collega's.
Mailen uit eigen domein
Verhoog de professioneliteit en het vertrouwen bij de ondertekenaar met het mailen uit eigen domein. Communiceer volledig vanuit je eigen organisatie en verhoog het aflever- en ondertekenratio bij de ontvanger.
Voeg bijlagen toe
Voeg algemene voorwaarden toe
Verstuur eenvoudig standaard of eenmalig algemene voorwaarden mee bij het ondertekenverzoek. De ondertekenaar krijgt naast het ondertekenen ook een verzoek om de algemene voorwaarden in te zien en akkoord te gaan. Zo zijn je algemene voorwaarden altijd geldig.
Automatische herinneringen
Stel een ondertekentermijn in én stel direct een gewenste automatische herinnering in. Bekijk in het dashboard de status van alle verstuurde en getekende ondertekenverzoeken.
Persoonlijke landingspagina
Stuur de ondertekenaar door naar iedere gewenste landingspagina na het ondertekenen van het ondertekenverzoek.
Digitaal contracten ondertekenen vanuit Word
Met de Stiply for Word plug-in wordt het verkrijgen van een digitale handtekening makkelijker en gaat het proces nog sneller. Deze plug-in is speciaal ontwikkeld en kan worden gedownload vanuit de Microsoft Store.
Leuk om te weten, de Stiply for Word plug-in zit standaard in je Stiply abonnement!
Zekerheid
Stiply is 100% Nederlands en gevestigd te Ede (GLD). Wij maken gebruik van ISO gecertificeerde server en hanteren het Privacy-by-design principe.
eIDAS compliant
Verkrijg met het gebruik van identiteitsverificatie een rechtsgeldige digitale handtekening. Maak onder andere gebruik van SMS, PiM, IDIN of de in persoon functie.
Lees verder over authenticatie en rechtsgeldigheid
Two factor authentication
Uw ondertekenverzoeken zijn extra veilig met two factor authenticatie login.
Privacy waarborging
Wij respecteren uw privacy en hanteren het privacy-by-design and by default principe.
Data beveiliging
Informatie in de applicatie en ondertekenverzoeken zijn veilig opgeslagen op Europese AWS servers. Dit serverpark staat in Frankfurt (DE). Het cloud-platform is gecertificeerd volgens de ISO9001 en ISO27001 richtlijnen.